Sponsring tack!

keko_
11 april 2010 · 20 Inlägg

Tja!

Jag skulle gärna vilja bli sponsrad av något seriöst företag. Kanske nått billjudrelaterat företag, eller nått annat trevligt. Jag vet att det finns ett antal Chrysler 300c i Sverige men tycker själv att min är lite udda och väldigt påkostad redan. Lite fakta om bilen då. Först och främst har bilen vunnit priset Peoples Choice på WestCoast Motorshow 2009, sen även medverkar i den kommande svenska långfilmen "No Kids" som kommer ut under 2010! Allt annat om bilen står redan på min sida så det är bara att kolla in.

Nån intresserad? Bara att höra av sig! Tack på förhand.

Mack Forum- och sitemoderator
11 april 2010 · 26 187 Inlägg

Jo men lycka till.
Självförtroende fanns det gott om i alla fall big_smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
keko_
11 april 2010 · 20 Inlägg

Ja men det är ju klart! hehe, värt ett försök iaf smile

Mack Forum- och sitemoderator
11 april 2010 · 26 187 Inlägg

Tror ärligt talat du vinner mer på att svänga in hos dem du vill ha spons av och presentera dig, och din bil.
Väl där kan du berätta om dina visioner och framtidsplaner med mera.

Lycka till smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
keko_
11 april 2010 · 20 Inlägg

Jo det är sant, det har jag också tänkt att göra i vilket fall som helst smile tack tack

Hassoni
11 april 2010 · 92 Inlägg

Finns ju alltid något ljud relaterad företag som vill sponsra din bil, speciellt när den redan är så fin på utsidan. Det är bara till att gå ut o leta:)

volvoentusiasten
11 april 2010 · 4 005 Inlägg

hey jag vill också ha flera sponsorer!! smile hahah.

Klistra denna tråd? wink

keko_
11 april 2010 · 20 Inlägg

Tyvärr finns det inte många i närheten av mig eftersom jag bor i en ganska liten håla, men ska maila några och se vad de säger smile

Linuslinje - Lycka till om du har nått att komma med wink

JDMCRAZE
11 april 2010 · 2 077 Inlägg

Hej
ge mig sponsring för jag har vunnit en pokal och den e fin wink
JA jo verkar jättebra sätt och få sponsring, detta verkar bara så oseriöst så vet inte om jag ska skratta eller gråta..

men lycka till iaf, tror inte nåt företag tar dig seriöst när du gjorde så här wink

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
keko_
11 april 2010 · 20 Inlägg

haha jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt din kommentar? Jag har sett värre, mycket värre bilar bli sponsrade, så va fan skulle jag inte försöka? Kanske inte bästa sättet att försöka på men varför inte, eller hur.. Om man inte gör nått åt det själv tror jag fan inte de ringer i telefonen och nån undrar om jag vill bli sponsrad.

MilleN
11 april 2010 · 9 108 Inlägg

Du är välkommen att försöka, men om alla som vill ha sponsring ska starta en tråd om det blir det fullt på forumet wink Det räknas som annonsering och är således inte tillåtet.

Att göra en seriös presentation om dig/bilen som du skickar/åker runt med till intressanta företag är den rätta vägen att gå.

Låser här.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang