Efter mycket slipande så sitter nu grillen på bilen då den passar bättre än originalet. Men ser fortfarande inte bra ut då det är mer kvar att slipa och justerande på sidorna.
Då har man varit på en liten tripp på 25mil idag. Inga problem alls med bilen och tjejen överlevde otroligt med! Kanske man vågar sig på en resa ner till Småland?
Mycket bilder på samma sak nu. Byggt om hela vänstersidan idag. Hamnade ca 15mm utanför skärmen förut. Mycket bättre nu.
Jävla massa slipande kvar bara, sen är det klart!
Ska plasta fast krokar i rostfritt stål som jag kan böja innanför skärmarna så grillen ligger riktigt tajt emot skärmarna.
Ska även göra om mina lampinfästningar då det är enklare att få allt rakt och på samma ställe. Så front staget kommer byggas om. Sen så är det ju gött att kunna ta loss allt på en gång
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi Urquattro saloon -84 urq sedan
Sommarprojektet Audi 80 CC -86 80 CC
Bruksbilen Cupra Born Cupra Born
Åkte över till Malmön igår och fotade lite vid stenbrottet. Blev visst bara bilder ifrån 1 sida. Men var lite svårt att ta sig ner på vägarna då dom många var mer hålor än plan väg.
Kul när man har ställt bilen tvärs över en grus parkering mitt ute i ingen stanns. Klart som fan det kommer en gubbe och ställer sig precis bakom min bil när både jag och farsan har kamerorna uppe och står vända emot bilen.