Eftersnack: Vimmerbyträffen #1 17 April

limmpan1
18 april 2010 · 6 Inlägg

jag tykte det var roligt att snuten kom för då kunda men ju leka lite med moppen tongue

Hermansson
18 april 2010 · 235 Inlägg

Ah, nästa gång kanske vi kan anordna en sandlåda till dig också!

740 turbo
T04e och massa sprit i tanken :)
R-Florin
18 april 2010 · 3 Inlägg

Haha smile

limmpan1
18 april 2010 · 6 Inlägg

nej nästa gon tar jag min 240 tic

agadiffen
18 april 2010 · 739 Inlägg

Hermansson skrev:
Ah, nästa gång kanske vi kan anordna en sandlåda till dig också!

+1

Volkswagen Golf 4 tdi "Post räsern" (2003)
Audi a6 2,4 utan t "limo" (1998)
jh-hindersson OVERBOOSTED
18 april 2010 · 852 Inlägg

hehehe själv tyckte jag det var skit kul trots vädret hoppas det blir mera träffar snart big_smile nån som har bilder på den skit fula 360in med en orange ljusramp på taket?? ock den gröna king caben med massa extra lyssen ?? smile

R.I.P Paul Walker!!!!
länk projekttråd- Toyota Supra MKIV 2JZ GTE & VOLVO amazon :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=234893
Toyota Supra mkiv "OVERBOOST v2" (1996)
Volvo 940 "15900mil" (1992)
MR_EVIL gasa tills de rasar!
18 april 2010 · 225 Inlägg

Adiii skrev:
Vill tacka lite folk för en rolig kväll!! jesper me 200an, fidde, han me den görna bmwn som ja inte kmr ihåg namnet på!! samt lite folk som hjälpte till på racet då dom fattade att ja inte kunde göra allt själv!!

Vad de gäller träffen så va de inga problem att va där för markägaren. Pratade me han. Han sa själv att vi kunde va där. Men så fort han sa de..till mej, så e de nått kötthuve som lägger värtsa börnen. Därav till kallade han snuten. Men så länge vi samlas där och inte börnar mitt framför markägaren så får vi va där!! Då har snuten inget att säga till om. De ända dom kan göra är att åka in på området och kolla läget..men lite samma sak där..ni ser juh på bilderna där.

Själva racet kunde ha gått ha genom förts bättre. Jag satte ut maschaller, men dom försvann!! Jag åkte två ggr ner och sa till folk att flytta på sej men ingen lyssnade!! Jag gick runt och sa till folk att vi skulle ha ett möte vid 21:00, för ja vill ta lite säkerhets saker samt att inte alla inte skulle åka samtidigt, utan att dom skulle köra åker en halv timme innan publiken. Men samma sak där kanppt nån dök upp. Jag stoppade folk och sa till dom vart dom skulle åka in o parkera/köra. Men när ingen lyssnar vem e då ja som försöker..men till sist fattade ett par att ja behövde hjälp. sen efter de tycker ja att det funkade bra. Det e klart att de finns saker o klaga på..men det kan bara bli bättre.

det blev hyffsat bra tillslut..
men som sagt ingen lyssnade ju.
jag försökte hjälpa dig så gott ja kunde men ganska svårt att styra över massa fulla folk..
får ta det bättre nästa gång;)

Volkswagen Alltrack 2,0 Tdi "Lowbutnotslow" (2019)
Adiii
18 april 2010 · 186 Inlägg

MR_EVIL skrev:

Adiii skrev:
Vill tacka lite folk för en rolig kväll!! jesper me 200an, fidde, han me den görna bmwn som ja inte kmr ihåg namnet på!! samt lite folk som hjälpte till på racet då dom fattade att ja inte kunde göra allt själv!!

Vad de gäller träffen så va de inga problem att va där för markägaren. Pratade me han. Han sa själv att vi kunde va där. Men så fort han sa de..till mej, så e de nått kötthuve som lägger värtsa börnen. Därav till kallade han snuten. Men så länge vi samlas där och inte börnar mitt framför markägaren så får vi va där!! Då har snuten inget att säga till om. De ända dom kan göra är att åka in på området och kolla läget..men lite samma sak där..ni ser juh på bilderna där.

Själva racet kunde ha gått ha genom förts bättre. Jag satte ut maschaller, men dom försvann!! Jag åkte två ggr ner och sa till folk att flytta på sej men ingen lyssnade!! Jag gick runt och sa till folk att vi skulle ha ett möte vid 21:00, för ja vill ta lite säkerhets saker samt att inte alla inte skulle åka samtidigt, utan att dom skulle köra åker en halv timme innan publiken. Men samma sak där kanppt nån dök upp. Jag stoppade folk och sa till dom vart dom skulle åka in o parkera/köra. Men när ingen lyssnar vem e då ja som försöker..men till sist fattade ett par att ja behövde hjälp. sen efter de tycker ja att det funkade bra. Det e klart att de finns saker o klaga på..men det kan bara bli bättre.

det blev hyffsat bra tillslut..
men som sagt ingen lyssnade ju.
jag försökte hjälpa dig så gott ja kunde men ganska svårt att styra över massa fulla folk..
får ta det bättre nästa gång;)

Jag Tackar hämst mycket för hjälpen!! smile

http://rushracing.tk/
Rising Sun Imports
Importerar DIN Japanska Sportbil!!
Volkswagen Passat CL 1.8i "Barnfind" (1993)
BMW 530d "F11" (2017)
jflorin
18 april 2010 · 4 Inlägg

mera bilder vore kul juee smile

BMW 330i (2003)
Hallon1911
18 april 2010 · 122 Inlägg

limmpan1 skrev:
nej nästa gon tar jag min 240 tic

nej, kom INTE dit med din sura A-traktor!

Atlaz745 Mannen myten legenden
18 april 2010 · 179 Inlägg

tyckte själva träffen var toppen! plus poäng till grabben på moppe...skit kul! racet var ju inte topp poäng, men det hoppas ja löser sig till nästa gång! problem är till för att lösas! en riktigt kul kväll var det iaf!

wooooommm, pschii, wooooommmm
Aceto
18 april 2010 · 16 Inlägg

credit till killen i tt'n som försökte få bort folket på vägen. De största problemet va att ingen fattade va dom skulle stå, men vi få anordna nått i kalmar så får ni komma ner hit ist smile

Team Kränghäng
drifting is from japan, kränghäng is from sweden
BMW 328 Turbo "Smokey" (1994)
jonaskarlsson
18 april 2010 · 40 Inlägg

jh-hindersson skrev:
hehehe själv tyckte jag det var skit kul trots vädret hoppas det blir mera träffar snart big_smile nån som har bilder på den skit fula 360in med en orange ljusramp på taket?? ock den gröna king caben med massa extra lyssen ?? smile

hahahaha den va min 360.hahahah


https://www1.garaget.org/gallery/archive/116684/908578_baz0i4.jpg

Volvo S70 T5 "Mansholo Cruiser" (1998)
Adiii
18 april 2010 · 186 Inlägg

Aceto skrev:
credit till killen i tt'n som försökte få bort folket på vägen. De största problemet va att ingen fattade va dom skulle stå, men vi få anordna nått i kalmar så får ni komma ner hit ist smile

Tackar tongue

http://rushracing.tk/
Rising Sun Imports
Importerar DIN Japanska Sportbil!!
Volkswagen Passat CL 1.8i "Barnfind" (1993)
BMW 530d "F11" (2017)
syabo
18 april 2010 · 1 278 Inlägg

agadiffen skrev:

Deluxedaniel skrev:
http://i43.tinypic.com/ezjwj4.jpg
http://i41.tinypic.com/m7vvr5.jpg

Kvällen slutade lite olyckligt för vissa.
En här ifrån fick oljeproblem och en annan som kom nyss fram från Nässjö fick rasad låda:(

var ska dom flyga då?

haha tänkte fråga de samma smile

Street Knight
Angeland
18 april 2010 · 245 Inlägg

Jag har nog inte varit på nåt sämre iaf, så något positivit var det ju.

Senast redigerat av Turbo_Davve (18 april 2010)

S.v.r
limmpan1
18 april 2010 · 6 Inlägg

jag undrar om non filma när jag körde runt snuten i så fall kan non sicka den?

LINGSTROM Gotlänning på drift.. Konstant!
19 april 2010 · 1 325 Inlägg

Sjukt pinsamt med alla jäkla epa traktorer och den där fåniga mopedisten, what the f XDDDD.
Det som var värt var killen som sprängde 2 däck med en Volvo 740 16v, MKT CREDS FÖR DE smilesmilesmile

Tråkigt att min motor låter som den gör annars hade det blivit en liten show från mig med.


Ingen mer som tog bilder? :S


limmpan1 skrev:
jag tykte det var roligt att snuten kom för då kunda men ju leka lite med moppen tongue

Håll dig hemma ffs, det var en BIL träff och ingen moped/epa träff!

Senast redigerat av LINGSTROM (19 april 2010)

Aerodynamik ...
19 april 2010 · 7 120 Inlägg

Lite bilder tongue

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=175251

Så dåligt var det ju inte, första gången det händer något här ju! smile
Många som bjöd på lite däckrök, vi slapp ju polisen en bra stund och sen blev racet lite dåligt men det går ju bara förbättra! tongue
Jag tror det kan bli bra med lite mer planering och fint väder! cool

Senast redigerat av Aerodynamik (19 april 2010)

pappan1979
19 april 2010 · 25 Inlägg

Tyckte Polisen var schyssta och lämnade efter en liten stund så vi fick se lite däckrök. + till den 740 som smällde sina däck och dem som drifta/sladda, alltid kul med folk som bjuder till!

Racet kanske är bättre att ordna ute på Bredshult, finns gott om raka där och man kan vara ifred.

Volvo V70R AWD "Black Version" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang