såvidare smaklöst vet jag ej. säg en enda tjej som inte hade velat ha den hummern... säger som en annan sa att ferrarin har vingen för andra skäl än stylingen
Jag begriper inte hur den här tråden INTE blir låst när det i vissa andra trådar räcker med "Snygg bil!" besvarat med "Tack! ". Sista inlägget i en sån tråd (välj en, det finns en hel uppsjö av dom) brukar vara "Forumet är ingen chat, håll er till PM. Tråd låst."
Missade du första inlägget totalt eller?
maco skrev:
Nu vet jag att detta kanske är mer lämpligt som bloggmaterial, men jag vill gärna få en diskussion samt fler exempel (bilder) på rent utsagt vedervärdig styling.
Jo bara det att i början var det ju faktistk fult stylade bilar som las upp. Nu hetsar man varandra och postar varandras bilar som det egentligen inte ens är något fel på alls. så det har ju spårat ur
Min flickvän såg när jag bläddra igenom tråden och hon tyckte faktiskt det såg fint ut. Sure, hon förstår inte devileyes och allt sånt, men tänkte att det skulle va skoj med något positivt
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST