Den var bra hemsk, vad var det han ville ha betalt för? Jag menar 3000:- och man har köpt en perfekt åker/is/vinterbusbil men 8k gå i utropspris tyder ju på allvarliga cannabisrelaterade skador!?
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Såg denna häromdagen under en promenad. Enligt mig är den smaklöst stylad! Kan ju tillägga att det är kromade navkapslar och att inredningen består av vit och lila plysh!
Den var bra hemsk, vad var det han ville ha betalt för? Jag menar 3000:- och man har köpt en perfekt åker/is/vinterbusbil men 8k gå i utropspris tyder ju på allvarliga cannabisrelaterade skador!?
Såg denna häromdagen under en promenad. Enligt mig är den smaklöst stylad! Kan ju tillägga att det är kromade navkapslar och att inredningen består av vit och lila plysh!
Porschen hade väl ett strosek-paket helt och hållet, det var ju så bilarna såg ut på 80-talet så smaklös vet jag inte
Den översta vanen har ju oxå varit med ett tag, och den understa såg väl lite ut som en Noble. Alltså borde den klassas som funktion-före-design-bil och inte som smaklös, ingen som lagt upp en Gumpert satt säga
Opeln sen då: urk...
The sooner you fall behind, the more time you have to catch up.
Jup, svårslaget i den kategorin
The sooner you fall behind, the more time you have to catch up.