tycker den ser ut som alla stylade s40 med de vanliga realcar paketet
jommenvisst fattar inte vf dem klagar?
Det är väl en smaksak !! Inget konstigt med det.. Låt folk tycka sin sak och du tycka din så är allt löst.. häng inte upp dig på sånt o kladda ner tråden med massa bölande om vad du tyvker om bilen och att du tycker folk har fel ang. smaklös styling.
Det är bara att inse att majoriteten tycker den är lite Over Kill.. vilket den är och inte heller ser den särskilt unik ut för den delen.
Det är väl en smaksak !! Inget konstigt med det.. Låt folk tycka sin sak och du tycka din så är allt löst.. häng inte upp dig på sånt o kladda ner tråden med massa bölande om vad du tyvker om bilen och att du tycker folk har fel ang. smaklös styling.
Det är bara att inse att majoriteten tycker den är lite Over Kill..
böla???? försöker du sakkffa dig en övan här nu lr?
? Vad skrev du ? Google translate säger nått om ?ovän? Nu hänger jag inte med riktigt.. Lägg ner va.
Du hittar säkert andra bilmärke än volvo som folk gjort missslyckade försök till att styla, då kan du också lägga in roliga bilder o länkar här.
Det är bara att inse att majoriteten tycker den är lite Over Kill..
skkffa dig en övan nu lr?
Skit i det nu.. olika smak, svårare än så är det inte..
? Vad skrev du ? Google translate säger nått om ?ovän? Nu hänger jag inte med riktigt.. Lägg ner va.
ne men hatar folk som kallar att böla när man håller med en person..
Det e så det funkar här serrö säger man fel grejer eller om man vägrar ha fel så bölar man folk säger hela tin att jag bölar här men det brukar mest va folk som inte tål kritik eller som blir sura när man inte tycker som alla andra du vet majoriteten
Jag ska ha lika många hamburgare som min *** är lång!. eeeh va?. ja än halv alltså