Haha, han påstår att det är som att åka limousine, därav att han visar en bild på en limousine? sen så har han ju servat den. "servad för 120SEK på Bilia Norden. 9SEK på Volvo i Helsingborg." Väldigt billig service där
Senast redigerat av AD_ (10 december 2010)
Erfarenheten är vad man brukar kalla sina misstag ;)
Projekttråd för E34:an: Länk
Projekttråd för 540:in: Länk
Bild på två olika bilar, snackar om limo i annonsen.
Vilken säljer han egentligen? Jag är förvirrad.
"bilen går som x limousine, samhällsbärare förvånas över att det inte är en executive limo...Den går bra med andra ord. DU åker bevämt, fram som BAK."
Vad menar han med att bilen går som en x limousine? vad är en samhällsbärare och varför skulle dom bli förvånade över att en vit Volvo 940 inte är en executivelimousine?
Sedan hans namn: Alex Smile
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
En sak jag aldrig i livet kan förstå,, snedvridna bilder.. liggande bilder,, fel kort..varför i H kollar inte folk innan dom godkänner annonsen.. kan man inte, så ska man ta hjälp
jag fattar inte hur vissa har så svårt att se att BILDERNA till annonsen är RÄTT?! jag menar allvarligt hur svårt kan det vara jag förstår bara inte...