efter micket fundering jag har besluta att lägga ut min BMW blinker här på blocket. Blinkern är hel ock fin (jer din bil ett galet utseende ock utklassar ala andra bmws) jag säger till dig, när du har lagt den här vita lampan, bilen är maxad! brorshan lägg denna blinker med en tjock kattig vinge och din bil har allt har even nion som man kanlägga i bil som jag sälga även.
OBS passar ej på calibra
var vänlig ock lägg mejl, då min telefon blev bacxad igor.
med venlig helsning ............................................
Fan, redan postad såg jag
Denna annonsen är klar KUNG mina vänner... Helt klar ett gott skratt
"Vill du ha en billig bil? Köp då denna. säljer grannens bil P.G.A att han snott min kratta och jag får inte Tebax den! krattan var köpt på Rusta och har därför ett mycket högt kvalitets värde! Säljer Bilen bara för jag är i behov av en kratta!"
jag vill inte se bilen längre och säljer den därför till däckens värde!
5-vxl manuell B230F insprutare M&K-värmare Vita blinkers bak Helt ok dubbdäck
Startar ej pga att kamremmen har hoppat ett par hack, byt rem och kör, jag mekar inte med sånt här skrot
Bes med 2or på avgasläck och handbroms v.bak, måste ombes och skattas (eller om du är pundare så kan du ju köra runt obes och osk, så kan snuten ta dina regskyltar, jättebra att köra stöldgods, typ kopparrör i) Bilen är i väldigt dåligt skick, men går som ett skott när den går
Det är inte lätt när det är svårt när man sitter i en gummibåt
och kör 240....
jag vill inte se bilen längre och säljer den därför till däckens värde!
5-vxl manuell B230F insprutare M&K-värmare Vita blinkers bak Helt ok dubbdäck
Startar ej pga att kamremmen har hoppat ett par hack, byt rem och kör, jag mekar inte med sånt här skrot
Bes med 2or på avgasläck och handbroms v.bak, måste ombes och skattas (eller om du är pundare så kan du ju köra runt obes och osk, så kan snuten ta dina regskyltar, jättebra att köra stöldgods, typ kopparrör i) Bilen är i väldigt dåligt skick, men går som ett skott när den går