wedo den annons slog ju allt, hahahhahahhaha kan inte sluta skratta asså , längst ner står det bytes mot en bmw 730D 2004, lätt att någon byter med honom,.,, häärligt folk
sån införskaffade farsan nyligen och visst det går tydligen att köra fast men måste säga att fyfan vilket monster på att ta sig fram där kan många jeep och pickup:ar slänga sig i väggen har nämligen invigt den i teräng och och branta långa backar med några dm snö, och har inte lyckats kört fast en enda gång
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
om annonsen tas bort: har ett steg 3 chip till nissan 200sx liggandes. tar bort laddtrycket och bränsleintaget. ger mkt extra effekt. kan skickas över hela sverige.
900 kr billigare hittar ni inte.
undra hur det blir att köra utan laddtryck och bränsle..hmmm?
Hej, jag ska sälja min pärla HONDA för att jag har köpt en kylbil. bilen går mycket bra. 15000 miltal. el central löss. Besiktat till november 2008, och skattat, bilan är i trafik. Snål bränsla. halv kombi, fallbar stolar. bilen är i mycket bra skick, ute och inne. ingen rost. finns 6 år Bilprov dokumenter. ny kalrym. ny avgasrör, all 3 deler. Bisktat utan anmäkninger.S+v däck. PRIS: 10000kr+ tack. ingen pruta.
Min kära bil som gått ivått och tort statar nu inte. Den har alltid gått väldigt bra. Växellåda och motorn fungerar jättebra. Rostiga skärmar (vilket ju är vanligt med dom här bilarna.) Bilen är avställd sen 10/12. Får du den att starta har du en väldigt trevlig driftsäker och billig bil. Hyfsat bra vinter och sommardäck följer med samt ett aldeles nytt batteri.Dragkula finns
Hej, jag ska sälja min pärla HONDA för att jag har köpt en kylbil. bilen går mycket bra. 15000 miltal. el central löss. Besiktat till november 2008, och skattat, bilan är i trafik. Snål bränsla. halv kombi, fallbar stolar. bilen är i mycket bra skick, ute och inne. ingen rost. finns 6 år Bilprov dokumenter. ny kalrym. ny avgasrör, all 3 deler. Bisktat utan anmäkninger.S+v däck. PRIS: 10000kr+ tack. ingen pruta.