![https://www1.garaget.org/gallery/archive/38435/489219_kyr08f.jpg]()
Pris: - Årsmodell: 1990 Norberg: Visa var
Miltal: 0 - 499 Växellåda: Manuell Bränsle: Bensin
Snälla någon - förbarma dej över min lilla pärla!
Inga större fel på bilen förutom att generatorn har lossnat från sitt fäste. Skiten gick sönder på väg hem från jobbet så jag ringde min mekaniker som sa att han aldrig varken sett eller hört någon som tappat generatorn, men jag har iaf lyckats.
Bakre delen av avgassystemet hänger i ståltrådar efter det att jag körde rakt ut i skogen när jag skulle spana efter älg. Jag hittade ingen älg

Bagageutrymmet går att använda men man måste ha en speciell teknik för att kunna sparka igen bagageluckan, för den är sne sen en hög pensionärskärring missade att jag stod parkerad 10 meter bakon henne när hon backade!
Alla lampor och lysen funkar förutom att det är nåt konstigt fel som gör att instrumentbelysningen bara funkar när hellyset är på. Även där behövs en speciell teknik.
Höger blinkers fram och vänster backspegel blev stulna så dom är nybytta.
Även oljelocket är nytt för det lyckades jag oxå tappa.
Inga större fel på lacken förutom rost och en stor fläck paintball-färg på bagageluckan, men det vägs lätt upp av dom Viper inspirerdade rallyränderna.
Lite vingel i framvagnen oxå men det är bara sviterna från förra vinterns sladdande. Visade sej att bilen är en utmärkt sladdpartner.
Extra utrustning: 1 1/2 L motorolja, 2 förbrukade doftgranar i matchande färg, en miniatyr av "Patrik Stjärna" fastlimmad på instrumentpanelen och handskfacket fullt av servetter.
Skattad och besiktad? -Nej trodde du det eller???
Säljes till den som orkar hämta skiten och lämna vänligt bidrag eller bytes mot en bandvagn (jag har länge velat ha en bandvagn) eller något som jag kan tänkas vilja sparka sönder