Hej jag har en fiat strada pickup med flak ingen rost.den är besiktigad .och skattad till oktober 2012.ac ,abs cd el hissar central lås ,sommar och vinter däck ,22000kr
WOW, en Pickup med flak! ovanligt? Slutsiffra 4 och skattad till oktober? märkligt, det har varit augusti vädigt länge, har han ngn typ av dispens eller bara skrämmande dålig koll på sitt fordon?
haha, det ger ett bra chip...minst, kolla runt lite bland 850 i vårat eget "hem"
om tripmätaren är trasig så syns det inte hur långt en bil rullat? jag trodde i min dumhet och okunnighet att det var kilometervägmätaren som visade detta men vad vet jag?
Kanonbil caddy pickup med stora användningsområden och ett bättre alternativ än släpvagn. Denna pick up har dragkrok, radio, Överdragsklädsel, samt är registrerad som lastbil så billig i skatt och försäkring. Stort flak mått om du jämför med andra i samma klass. Givetvis skattad och besiktigad.
istället för uppenbara sökord? Pickup skrivet på tre olika vis samt lyckats införliva Caddy.
Haha! Vafaen, vet att Volkswagen har gjort bilar som ser ut sådär från början. Måste ha varit någon som haft lite för många Atos hemma på gården Eller för många färgslattar
Haha! Vafaen, vet att Volkswagen har gjort bilar som ser ut sådär från början. Måste ha varit någon som haft lite för många Atos hemma på gården Eller för många färgslattar
Eller köpt lite karossdelar på olika skrotar efterhand som bilen rostade upp