jag har sett 965eller v90,, och faktiskt så finns dem ju förlängda har sett nån typ diplomatbil,, riktigt snygg
Ja men då är det inte 960 som på bilden eller S90... Lite lätt förlängd, sådär 30 cm finns det som typ diplomatbil som du skriver men det är också en annan sak.
Bilen på bilden är inte en limmo modell.
En del tror att bara man har skinn etc. så har man en limousine. Men både Volvo 960 och S90 finns som limousiner sedan finns S90 i en förlängd variant som heter Executive. En riktig Volvo 960-limousine: http://www.ersmar.se/fordon/besok_09/9953_limo.JPG
Men annonsörens bil är varken den förlängda Executive eller en riktig limousinemodell. Haha måste skratta lite då annonsören vill ha 119000 spänn för en S90 som gått 14000 mil, humor Man kan få den riktiga och ovanliga Executive-modellen för en längre summa Plus att bilen på bilden har utländska plåtar, hmmm
Antisladdsystem? Jag är lite tveksam till att det sitter ESP på den...
Verkar var o varannan annons innehålla idag tycker jag. Spelar ingen roll om det inte ens fanns tillgängligt på modellen eller inte.
Sen är det nog gott om folk som inte vet/begriper skillnaden mellan ASR och ESP också (tvivlar iofs på att den har asr, men inte lika svårt att tänka sig iaf)
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!