Tror inte det. Jag lade bud på en annan bil idag och då var det 2990:-, stod inget om förväntat slutpris eller procent. Däremot vet jag att säljaren får betala en procent på försäljningspriset i avgift.. KVD kan ta betalt....
Tror inte det. Jag lade bud på en annan bil idag och då var det 2990:-, stod inget om förväntat slutpris eller procent. Däremot vet jag att säljaren får betala en procent på försäljningspriset i avgift.. KVD kan ta betalt....
Var det jag tänkte på.. Så tänkte fel
"10. Inropsavgift Vid köp av fordon och andra auktionsobjekt tillkommer en inropsavgift. Hur stor inropsavgiften är framgår för varje objekt under budfliken."
Det verkar dessutom vara satt efter listpriset. dyraste inropsavgiften jag såg var 6990:-
kan man skryta att förra ägaren var en svindlare som förskingrade 8milj från röda korset? en kille som förstörde röda korsets rykte haha bra försäljningsargument?
4 olika ägare under 2012 som ägt den en eller två månader var. Senaste är en privatperson som fortfarande äger bilen. Antar att han känner handlarna och säljer bilen genom dem. eller jobbar på ena / äger en eller båda... nåt sånt..
4 olika ägare under 2012 som ägt den en eller två månader var. Senaste är en privatperson som fortfarande äger bilen. Antar att han känner handlarna och säljer bilen genom dem. eller jobbar på ena / äger en eller båda... nåt sånt..
Jag misstänker starkt att mätaren slagit om ett varv med tanke på skicket, men man vet ju aldrig bilen kanske bara har stått och rostat bort under ett x antal år.