30 000+ mil vanlig jävla t5 med inspiration från både fast&furiuos och jänkebilar, 300++ nånting finns det oxå = 45 000 kr, som hittat!
sen är det ju inte ens en T5-R utan en vanlig 855 Turbo.... Dårar som inte ens vet va dom säljer.
precis det jag skrev "vanlig jävla t5" ..har sett måånga vinröda, blåmetallic, grönmetallic -94'or t5 som folk annonserar som "t5-R" och tragiskt nog finns det ju dom som tror på detta och betalar begärt pris, trots att bilen inte är en R-modell.
har väl alltid varit extra tillägg för aut?? och kombi,
att det är dyrare med automat än manuell vet ja, det samma med kombi. men att se en bil som lyxigare mer utrustad bara för att det är automat är upp till betraktaren tycker jag:)
En STOOR suck för automat. kostar extra, drar mera bränsle och är ett smärre helvete o fickparkera med. så.. nån som har någon ny rolig annons att komma med ist för at skacka om att en automatlåda är extra utrustning och kostar lite mera?
Jämför äldre automatere mot manuell vs nyare automat med manuell! FÖRR var det ej som ett tillägg/extra utr, nu är det!
Johan85: Frågan är inte vad du tycker är extra utr eller ej, utan hur marknaden ser ut
som jag sa det är betraktarens sett att se om det är lyxigare eller inte med autolåda jag personligen gillar det inte. om jag bott i en storstad så kan ja tänka mig att ha det i brukisen men inte annars:)
En STOOR suck för automat. kostar extra, drar mera bränsle och är ett smärre helvete o fickparkera med. så.. nån som har någon ny rolig annons att komma med ist för at skacka om att en automatlåda är extra utrustning och kostar lite mera?
Mvh//Leo86
varför skulle det vara svårare att fickparkera med automat?
Mvh//Leo86
"drar mera bränsle o ett helvete o fickparkera med"
Är du seriös eller? dom droppar mer den dricker är klart värd o luta sig tillbaka o köra
Mvh//Leo86
"drar mera bränsle o ett helvete o fickparkera med"
Är du seriös eller? dom droppar mer den dricker är klart värd o luta sig tillbaka o köra
Smaksak .
Har kört 2 automater. en saab 9000 cd och en volvo v70 och enligt min mening dricker/droppar mer bränsle och som erfaren av MANUEL låda så har jag lite svårare o fickparkera med en automat.