Mja smaken är som baken, visst bling bling och amerikanare plus 100% japs style är väl heller inte i min smak men som sagt smaken är som baken
Näe inte min heller direkt men jag vet hur jävla mkt Chrille har kämpat med att få bilen i det skicket som den är nu.. Det är måååånga timma nerlagt för att få bilen i det skicket den är i, och nu syftar jag inte bara på kristallkronan i taket! Alla har väl sin stil? Jag tillexempel, HATAR tyskstuket.. alltså varför åka runt med ballongdäck på 13" fälgar?:S
Tack för mig!
må vel være ok å se litt humor i krystall......hark.....bergkyrstal krone i taket å cobra girspak/dørknotter, som koster rundt 199NOK,bilen kunne vært mer clean og ikke alt det tullet,bilen er jo ellers ganske grym fet men må forstatt le av div utstyr som er montert
Mja smaken är som baken, visst bling bling och amerikanare plus 100% japs style är väl heller inte i min smak men som sagt smaken är som baken
Näe inte min heller direkt men jag vet hur jävla mkt Chrille har kämpat med att få bilen i det skicket som den är nu.. Det är måååånga timma nerlagt för att få bilen i det skicket den är i, och nu syftar jag inte bara på kristallkronan i taket! Alla har väl sin stil? Jag tillexempel, HATAR tyskstuket.. alltså varför åka runt med ballongdäck på 13" fälgar?:S
Tack för mig!
Sen när är tyskstuk att åka runt med "ballongdäck"?
http://www.blocket.se/stockholm/Falgar___dack_17___23960520.htm?ca=14&w=3&last=1 dyraste nånsin för 4st fälgar otrolig pris
Så kul är det ju inte, För vemsomhelst fattar ju att det måste vara en felskrivning.
Eller inte? Han kanske köpte fälgarna för 8 år sen, tex. Då kanske dom kosta 15k? Vem vet. Han kanske köpte dom Runt de priset, kände sig blåst och vill ha pengarna tillbaka o.O. Felskrivning kan de inte va, för han har skrivit priset en gång, och sänkt priset en gång.