3177
Sök

Lustiga annonser - fordon :-)

7 521 Inlägg
26 april 2014
skriver av de erfarenheter jag sett på alla uts,,
de mest iögonfallande bilar är ofta helt std under skalet= jättetråkiga,,

även om undertecknad gillar lagom show and go smile

...has left the building...
4 474 Inlägg
26 april 2014
250" (osponsrat!) är absurt att lägga på en vanlig Focus som tillverkats i miljontals(?) exemplar...Jag har själv "investerat" ca 300" i min M5 E34, men INTE på styling, eller jo om man räknar större bromsar och 19" fälgar som det...Det enda som är orört är spisen, där väntar jag tills den "rasar eller får nåt problem", känns onödigt att öppna maskin då den går 100%.
Samma sak gäller min övriga M, där har det "investerats" allt mellan 50-150" i respektive bil (Indianen 50", M5 E39 ca 60", M3 E36 Cab nr 2 ca 150" and counting...). Den enda sponsorn jag har är "Me Myself And I".

Personligen tycker jag att Focusen ser OK ut utvändigt, men den tappar allt invändigt, speciellt med den där bikini-donnan i taket...Den kan säkert vara värd 70" men lättsålt blir det inte.

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

Avstängd
1 418 Inlägg
26 april 2014
dawwe skrev:
250" (osponsrat!) är absurt att lägga på en vanlig Focus som tillverkats i miljontals(?) exemplar...Jag har själv "investerat" ca 300" i min M5 E34, men INTE på styling, eller jo om man räknar större bromsar och 19" fälgar som det...Det enda som är orört är spisen, där väntar jag tills den "rasar eller får nåt problem", känns onödigt att öppna maskin då den går 100%.
Samma sak gäller min övriga M, där har det "investerats" allt mellan 50-150" i respektive bil (Indianen 50", M5 E39 ca 60", M3 E36 Cab nr 2 ca 150" and counting...). Den enda sponsorn jag har är "Me Myself And I".

Personligen tycker jag att Focusen ser OK ut utvändigt, men den tappar allt invändigt, speciellt med den där bikini-donnan i taket...Den kan säkert vara värd 70" men lättsålt blir det inte.

kul för dig ja skulle inte ge mer än 20,000 för den:)

paket pris på 50k kanske:S
Senast redigerat av Johan85 (26 april 2014)

4 474 Inlägg
26 april 2014
Har inte sagt att JAG skulle ge 70" för den, men den kan ändå vara värd det, för en som söker en "widebody" Focus med "feting stereo" och "unik" inredning. Vad du menar med "paketpris" 100k har jag ingen aning om...

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.

338 Inlägg
27 april 2014
dawwe skrev:
Har inte sagt att JAG skulle ge 70" för den, men den kan ändå vara värd det, för en som söker en "widebody" Focus med "feting stereo" och "unik" inredning. Vad du menar med "paketpris" 100k har jag ingen aning om...

Vet inte, men han kanske syftar på din(a) bmw M:s?

4 474 Inlägg
27 april 2014
Sweeken: Ok, kan vara så. Men ser att han redigerat till 50k nu...
PS: 100k skulle varit ett bra pris för 4 st M, nästan så jag blir sugen på att sälja*haha*

Avstängd
1 418 Inlägg
27 april 2014
dawwe skrev:

kosta den inte bara 70k?smile

Avstängd
1 418 Inlägg
27 april 2014
dawwe skrev:
Sweeken: Ok, kan vara så. Men ser att han redigerat till 50k nu...
PS: 100k skulle varit ett bra pris för 4 st M, nästan så jag blir sugen på att sälja*haha*

skulle aldrig köpa:) då lägger ja hellre 100k på en volvo 240 turbo;)
då har man en vacker bil och slipper blattestämpel:D

Sir
935 Inlägg
27 april 2014
Tror inte det är en riktig R..

http://www.blocket.se/vi/53533565.htm

Varför läser ingen instruktionsboken??
Och varför kan ingen stava ordentligt längre??

4 670 Inlägg
27 april 2014
marcus80 skrev:

Äsch får ju med en service bock ju wink även han säger ju att kamremmen är bytt

Måste ju vara perfekt för dom som har lite svårare att lyckas med det kvinnliga sällskapet och kunna få personlig rådgivning av en riktig bock? wink
Senast redigerat av Japs-Micke (27 april 2014)

4 474 Inlägg
27 april 2014
Johan85: Håller med. Hellre en TvåFörti Törbå för 100K, de är ju kända för att ha minst 30 kg guld i bagageluckan, så 100K är ett rejält underpris med tanke på att kilopriset på guld ligger kring typ 270K *haha*

Sir
935 Inlägg
27 april 2014
Japs-Micke skrev:
marcus80 skrev:

Måste ju vara perfekt för dom som har lite svårare att lyckas med det kvinnliga sällskapet och kunna få personlig rådgivning av en riktig bock? wink

Det är precis vad jag vill ha, en riktig bock. Kanske ska slå till? Men frågan är om inte bocken tar alla damer då?

huh?
10 427 Inlägg
27 april 2014
marcus80 skrev:

Står nog R+ S60 i regbeviset, någon skum karosskod som Volvo kört med som folk missuppfattar rejält wink

4 670 Inlägg
27 april 2014
marcus80 skrev:
Japs-Micke skrev:
marcus80 skrev:

Det är precis vad jag vill ha, en riktig bock. Kanske ska slå till? Men frågan är om inte bocken tar alla damer då?

Är ju risker med bockar wink Dom har ju blivit det av en anledning :p

4 474 Inlägg
27 april 2014
O glöm inte att den där "R" är "Skatad" oxå, antar att det ligger en skat-skit på lacken eller liknande?

4 824 Inlägg
27 april 2014
steifan skrev:
marcus80 skrev:

Står nog R+ S60 i regbeviset, någon skum karosskod som Volvo kört med som folk missuppfattar rejält wink

precis, det är allt för många som ser att det står R+S60 i reggpapprena och tror därför att dom har en S60 R.
jag har en V50 M för det står ju M+V50 i papprena på dom och då måste det ju vara det roll wink

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

5 198 Inlägg
27 april 2014
Japs-Micke skrev:
marcus80 skrev:

Åsså är den ju skatad

4 474 Inlägg
27 april 2014
Gamlingen: Precis. Kan det vara som så att service bocken som servade bilen tidigare hade fått till det med nån skata i bilen kanske*haha*?

Sir
935 Inlägg
27 april 2014

Vettemannen
27 april 2014
marcus80 skrev:
Törstig jäkel

http://www.blocket.se/vi/53536447.htm

5,7 liter per mil och 142 hkr, det är ju lysande. Det måste ju rinna soppa ur avgasrören! lol

/Benny

Sök