Skulle bra mycket hellre åka till Jkpg på träff än Nkpg. Allt är bättre förutom att det inte brukar bli så mycket folk som på MoM. Men försöker alla sköta detta snyggt tror jag det kan bli nya "MoM"
precis vad tanken med denna träff är att de ska bli ett stort event som hålls på fin nivå. bränna gummi kan man göra på vägarna runt om parkeringen men inte på stället för vi vet alla hur poliserna blev efter Elmia.
Så jag hoppas alla håller detta nu.
enligt prognos jag ha kollat på så ska de vara bra väder visst lite mulet men inget regn=) hoppas de håller sig nu så träffen blir lyckad
som jag skrev innan inte på området utan på vägarna elle någon annanstanns. Det handlar om att denna träffa ska bli bra och att de ska skapa fler tillfällen för sånt här i stan.
Vädret se bra ut bara att de blåser en anning mycket.
För er som vill haka på så kan vi ta en samkörning från smålandia/elgiganten i gislaved upp te jkpg. samling kl.17.30 o vi åker uppåt vid 17.45 va gärna i tid ni som ska på.
Skulle vara intressant att åka på denna träff men kl är nu efter 16 samt är man lite sliten från i går, min dotter tog studenten och jkpg ligger inte precis runt husknuten. Är en bit att åka och vädret är mulet är uppe i västerås och jaaaa lust har jag men men det blir hemma idag