Läst igenom hela tråden nu, välvalda 40min måste jag säga! Du är seriös med allt du gör vilken resulterar i att resultaten på vad du gör blir inget annat än bra! Dina lackningar är riktigt fina, trots att du inte är utbildad. Ser riktigt proffsigt ut måste jag säga! Motivlackningen du gjorde på toppen är sjukt fin, övning ger färdighet som de säger.
Riktigt fin bil du har här! Skynda långsamt så kommer du få en toppen s13, utan tvekan i toppen av Sveriges finaste, i alla fall av vad det du har gjort på bilen än så länge!
Prenumeration lagd! Fortsätt såhär!
Mvh Putte
man blir ju nästan tårögd , kul att du uppskattar det man gör , klart övning gerr färdighet , eller trägen vinner självklart skall jag fortsätta med samma glöd och bygga vidare
man blir ju nästan tårögd , kul att du uppskattar det man gör , klart övning gerr färdighet , eller trägen vinner självklart skall jag fortsätta med samma glöd och bygga vidare
har äntligen fått arslet ur vagnen och både lyckats montera delar samt lacka växellådan smutsig och ful lackad å fin testmonterat intercoolern , ja vet att den är smutsig och ofräsch
Ser bra ut Inget dåligt utstick på plåten som IC:n sitter på jämfört med plåten bakåt :p iaf ser det ut så. Är det jätte stora strålkastare och stor och djup front på dessa?
Ser bra ut Inget dåligt utstick på plåten som IC:n sitter på jämfört med plåten bakåt :p iaf ser det ut så. Är det jätte stora strålkastare och stor och djup front på dessa?
den skall inte sitta med de små tunna plåtarna skall sitta lite taightare , men det får garanterat plats, 200:or har hur mycket plats som helst framot
den skall inte sitta med de små tunna plåtarna skall sitta lite taightare , men det får garanterat plats, 200:or har hur mycket plats som helst framot
Kom igen.. Mera bilder det ser så jävla fint ut.. Du ger mig inspiration! Får se om jag bara kan få hela handen ur så jag kan ta mig till garaget :p forsätt i samma takt.de kommer bli riktigt jävla fint!! Keep it up