Eftersnack :Linköpings Träffen #1 2010-05-08

SanQuentin
9 maj 2010 · 35 Inlägg

trevlig kväll trots vädret smile!

Sometimes it's good to be schizophrene
Cause when I'm close to the end,
I've got always a friend.
Hildh
9 maj 2010 · 124 Inlägg

Trevligt vare, får hoppas på bättre väder nästa träff så man kan skippa taket smile

BMW 540IA (2002)
Novemuna
9 maj 2010 · 98 Inlägg

synd på vädret, men överlag en bra träff... kom mer bilar än väntat!

Saab 900 2.0T "179 Hästarn" (1997)
Holmlund
9 maj 2010 · 48 Inlägg

Tycker det var rätt mkt folk för så dåligt väder, ingen som tog några bilder på min vinröda 940?smile

V745
9 maj 2010 · 116 Inlägg

Nu var inte jag på plats då jag inte trodde att det skulle bli nåt bra av kvällen. Kul att det verkar ha varit mycket Volvo på plats. Jag förstår inte er som ska ha synpunkter på att det är mycket Volvo där. Hade ni kritiserat lika mycket om det varit 99% japsar på plats? Förstör det träffens image nåt? Jag trodde att det var en möjlighet för motorintresserade att träffas och ha kul. Oavsett märke.

epapower
9 maj 2010 · 593 Inlägg

Helt okej träff trots de dåliga vädret.., hade ju inte skadat om de va lite varmare alltså =/

Att de var mkt Volvo kan ja hålla med om, men de är ju bara trevligt. Hellre massa Volvo än ingen bilar alls. Ja menar tar man bort alla Volvo som va på parkeringen i lördags så va de inte så mkt bilar kvar, eller hur? Och "LKPG MEET" ÄR FÖR ALLA BILAR OCH MÄNNISKOR!, eller ska vi delas in i grupper och bestämma att man kör vissa japanveckor osv?, nej, ni hör ju själva..

Men men, ser fram emot nästa träff. Då håller vi tummarna för strålande väder, och så kanske ja slipper åka vinterbil dit också =p

Mvh

Volvo-lollungen
9 maj 2010 · 602 Inlägg

tack för en trevlig kväll smile hoppas de blir lite varmare väder till nästa gång

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Nobbeoijoij
10 maj 2010 · 108 Inlägg

Kul som bra väder för bak hjulsdrivet wink

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar
BMW E36 328 "Mr Midnight purple" (1997)
volvoalex
11 maj 2010 · 83 Inlägg

när kommer de fler bilder då? smile

sakziz
11 maj 2010 · 36 Inlägg

visste inte om träffen, men klart att jag drar till linköping nästa gång., eller vad träffen hamnar=)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang