nu e planen att man går ut å ger bilen lite kärlek och sen ska jag be en bön till vem som helst som lyssnar att de inte ska regna imon vilket de går ryckten om
man kan alltså tvätta bilen där? för det är ingen ide at jag tvättar här hemma för det är 7 mil hemmifrån mig så då blir bilen skitig igen. vilken tid ska man vara där för att få tvätta?
vi kan säkert fixa med en tvättplats nu ska jag till jobbet och tvätta lite bilar om det skulle bli regn vilket jag inte tror efter mitt samtal med gud och jesus och lite hårda ordväxlingar så finns det faktiskt ett plan B dvs nedreparkeringen på jula som har tak allt löser sig ses imon alla goa gubbar och flickor är det några frågor kan ni alltid vända er till mig eller golden
Finns det någon korvmoj eller restaurang i närheten av där vi ska vara? Man lär ju bli hungrig menar jag
Som deamon skrev så finns det taco och burger king precis på andra sidan vägen, men ät inte taco grejen bara, inte gott
Dock va det ett tag sedan jag åt där men det va inte värt pengarna, inte äns 5kr om det skulle kostat så lite Sen brukar det väl vara någon som säljer korv med?