Eftersnack: Birstaträffen 22a maj

Ohscar
23 maj 2010 · 356 Inlägg

Hur var träffen? kunde tyvärr inte vara där själv, men widells film kvallrar om att det iaf var några som busade av sig smile


http://www.youtube.com/watch?v=hNobupqIaIo

BMW 2002 "Grupp B Turbo - Dolores VII" (1973)
IceEyes Varningar: För många..
23 maj 2010 · 2 552 Inlägg

Tycker träffen var helt okej. En hel del bilar och "lite" bus uppe vid Media Markt smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
JimmyAndersson
23 maj 2010 · 1 679 Inlägg

Bästa jag har vart på hittils iaf, men detta var bara min tredjeträff så tongue
Skönt att polisen hade låg närvaro, iaf vad jag märkte smile

Volvo 244 "GLT" (1988)
CopyCola Tungviktare
23 maj 2010 · 111 Inlägg

Tycker också det vart en lyckad träff smile Förvånansvärt lite poliser på plats också.

Tyvärr så verkar det som att man får dras med dom feta bondläpparna som står o dricker öl och tycker att det är helt okej att kasta ölburkarna på parkeringarna.

_Nille_ Patrik
23 maj 2010 · 124 Inlägg

lite bilder sen igår på den hära länken;) väldigt bra träff! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=179313

N0rstr0m Audiot
23 maj 2010 · 72 Inlägg

helt okej träff:)

Tyckte bara det var drygt med MC killarna som skulle stunta. Ena killen viste vad han höll på med. Medan den andra inte verkade palla trycket och höll på att köra in i publik och bilar.

Audi S6 "Svensken" (1996)
Audi 60L (1971)
Mellander Yrkes Chafför
23 maj 2010 · 380 Inlägg

Tycker det va en trevlig träff som fan:) Mycket folk och mycket bus men bara på ett ställe vilket är välldigt bra! Helt klart en av dom bästa träffarna efter min smak! Tycker det va kul med hojjar med:)

Mvh Melle

It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!!
ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
DRIVERINBLACK
23 maj 2010 · 26 Inlägg

tycker den här träffen va den bästa hittils. många som åkte långväga för att komma hit vilken är roligt. hoppas dom tycket de va bra och blir några fler nästa gång.

längtar redan tills nästa träff...

Jurk
23 maj 2010 · 85 Inlägg

Som sagt, riktigt bra träff smile    Skönt att polisen inte var där speciellt länge smile  sitter å hoppas på att det kommer ut nån härlig film framöver ! big_smile

FenixxLasse
23 maj 2010 · 113 Inlägg

DRIVERINBLACK skrev:
tycker den här träffen va den bästa hittils. många som åkte långväga för att komma hit vilken är roligt. hoppas dom tycket de va bra och blir några fler nästa gång.

längtar redan tills nästa träff...

Ja vi hade åkt 55 mil för detta event, och tyckte d va roligt. smile Hann lära känna en massa nytt folk och kolla en massa snygga bilar samt lite bus. smile

Mercedes 190E "190 5.5 V8 Super AMG" (1991)
Mellander Yrkes Chafför
23 maj 2010 · 380 Inlägg

förlåt för lite off topic men vore roligt att rulla ett gäng på träffar längre söder ut och längre norrut med!
Som Fenixx sa så kan man lära känna mycket roligt folk:)

It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!!
ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
senox senox
23 maj 2010 · 333 Inlägg

Bästa träffen hittils enligt mig:) Den gröna Nissan är skillad kille:)smile

Volkswagen GOLF "GTE" (2016)
Mazda MX-30 "Elbilen" (2023)
Braweheart braweheartsfoto.se
23 maj 2010 · 494 Inlägg

Ja som då besökte Birsta träffen för första gången igår vart riktigt NÖJD med denna träffen..


Här kommer lite bilder ifrån igår nu..
http://photos.cars.dreamhosters.com/ind … 2010-05-22

Kvaliten e sviktande då ja inte är van vid rörelse bilder..



Sen hitta jag denna filmen på tuben..
http://www.youtube.com/watch?v=zK_A0pZz2mk

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
Znurf
23 maj 2010 · 207 Inlägg

Tycker att det var en bra träff bilmässigt, många verkade skippa parkeringshuset osv och for direkt upp till MM parkeringen, var en hel del fina bilar och även en hel del duktiga förare som lekte runt, både med bil och motorcykel!

Synd på folket som står och släpper ner glasflaskor i marken så de går sönder, det är dåligt för alla, såg aldrig någon som kastade glas dock utan bara släppte ner det verkade det som (läs: hörde), såg flera vänliga själar som plockade upp tomma glasflaskor (fast de uppenbarligen inte hade lagt dem på marken själva), och la dem i sina bilar eller runt en stolpe (där ingen kör)) och sånt gillar man att se smile Synd att flaskorna ligger på marken in the first place dock sad

Polismässigt så såg jag två bilar som for igenom i början på kvällen (22:30 - 23:30 någongång ungefär), men sen syntes de inte till mer den kvällen, de kanske lät oss vara? Jag vet inte varför men de var inte där iallafall, det är bra att de låter oss vara där ute om det nu är så smile Enda som är/var synd var ju nerskräpningen sad

Senast redigerat av Znurf (23 maj 2010)

Braweheart braweheartsfoto.se
23 maj 2010 · 494 Inlägg

Znurf skrev:
Tycker att det var en bra träff bilmässigt, många verkade skippa parkeringshuset osv och for direkt upp till MM parkeringen, var en hel del fina bilar och även en hel del duktiga förare som lekte runt, både med bil och motorcykel!

Synd på folket som står och släpper ner glasflaskor i marken så de går sönder, det är dåligt för alla, såg aldrig någon som kastade glas dock utan bara släppte ner det verkade det som (läs: hörde), såg flera vänliga själar som plockade upp tomma glasflaskor (fast de uppenbarligen inte hade lagt dem på marken själva), och la dem i sina bilar eller runt en stolpe (där ingen kör)) och sånt gillar man att se smile Synd att flaskorna ligger på marken in the first place dock sad

Polismässigt så såg jag två bilar som for igenom i början på kvällen (22:30 - 23:30 någongång ungefär), men sen syntes de inte till mer den kvällen, de kanske lät oss vara? Jag vet inte varför men de var inte där iallafall, det är bra att de låter oss vara där ute om det nu är så smile Enda som är/var synd var ju nerskräpningen sad

Håller med dig om nedskräpningen.. Sjukt irriterande..
"Det man tar med sig till träffen tar man med sig därifrån" Så är iaf ja uppfostrad big_smile

Var verkligen poliserna där så länge ?? Ja såg dem glida förbi och stanna på Bauhaus parkering och sen lämna igen efter 30 min.. Skönt att dem lätt träffen vara tycker ja..

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
Altras
23 maj 2010 · 85 Inlägg

såg ut som ni hade skoj fan man kanske måste boka nästa träff tror jag

Mvh Altras
www.compello.se
Toyota Celica GT-FOUR st205 "Asian Star" (1995)
togge92
23 maj 2010 · 30 Inlägg

Var där för första gången igår och är riktigt nöjd:) Kommer nog på fler men då i min audi wink

SevenStars
23 maj 2010 · 2 Inlägg

N0rstr0m skrev:
helt okej träff:)

Tyckte bara det var drygt med MC killarna som skulle stunta. Ena killen viste vad han höll på med. Medan den andra inte verkade palla trycket och höll på att köra in i publik och bilar.

Haha.. nu blev jag ju tvungen att registrera mig för att kunna svara.
Antar att du syftar på killen på den svarta cbr'en som inte pallade trycket. cool

En trasig mapsensor blandat med "att inte palla trycket" gjorde att hojen inte direkt gick så rent som den skulle vilket resulterar i dåligt flow. (Även om jag INTE ÄR lika vass som killen på den röda hojen).
Det är alltid någon som inte gillar något men förhoppningsvis var det fler som gillade det än som inte gjorde det. wink

Angående att köra in i åskådare och bilar så oroa dig inte, det fanns rätt mycket marginaler kvar.

Vi hade kul iaf. Massa feta bilar och killarna som driftade var säkra som fan. smile

/Mike

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
23 maj 2010 · 5 753 Inlägg

SevenStars skrev:

N0rstr0m skrev:
helt okej träff:)

Tyckte bara det var drygt med MC killarna som skulle stunta. Ena killen viste vad han höll på med. Medan den andra inte verkade palla trycket och höll på att köra in i publik och bilar.

Haha.. nu blev jag ju tvungen att registrera mig för att kunna svara.
Antar att du syftar på killen på den svarta cbr'en som inte pallade trycket. cool

En trasig mapsensor blandat med "att inte palla trycket" gjorde att hojen inte direkt gick så rent som den skulle vilket resulterar i dåligt flow. (Även om jag INTE ÄR lika vass som killen på den röda hojen).
Det är alltid någon som inte gillar något men förhoppningsvis var det fler som gillade det än som inte gjorde det. wink

Angående att köra in i åskådare och bilar så oroa dig inte, det fanns rätt mycket marginaler kvar.

Vi hade kul iaf. Massa feta bilar och killarna som driftade var säkra som fan. smile

/Mike

Bra att du inte  tar åt sig, kan NÄSTAN med säkerhet säga att dom som skriver i denna tråd är långt ifrån lika bra som dig, jag tyckte det var en helt klart duglig show från din sida också, tummen upp för er båda på hojarna smile


För övrigt var det ganska bra, med lite synd att det nästan bara var samma bilar som lekte om och om igen hela kvällen, men så länge man får känna bränt gummi så är jag nöjd smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Braweheart braweheartsfoto.se
23 maj 2010 · 494 Inlägg

SevenStars skrev:

N0rstr0m skrev:
helt okej träff:)

Tyckte bara det var drygt med MC killarna som skulle stunta. Ena killen viste vad han höll på med. Medan den andra inte verkade palla trycket och höll på att köra in i publik och bilar.

Haha.. nu blev jag ju tvungen att registrera mig för att kunna svara.
Antar att du syftar på killen på den svarta cbr'en som inte pallade trycket. cool

En trasig mapsensor blandat med "att inte palla trycket" gjorde att hojen inte direkt gick så rent som den skulle vilket resulterar i dåligt flow. (Även om jag INTE ÄR lika vass som killen på den röda hojen).
Det är alltid någon som inte gillar något men förhoppningsvis var det fler som gillade det än som inte gjorde det. wink

Angående att köra in i åskådare och bilar så oroa dig inte, det fanns rätt mycket marginaler kvar.

Vi hade kul iaf. Massa feta bilar och killarna som driftade var säkra som fan. smile

/Mike

Ang marginaler som du skriver.. Tyckte då allt att ni hade koll på läget..

http://photos.cars.dreamhosters.com/cache/traeffbilder/birsta-traeffen-2010-05-22/dsc_4241-857_595.jpg

Detta var typ 1½ m ifrån mig.. Det var lungt.. Ni var gryma som fan..

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang