har redan bytt motor i bilen en gång å de får räcka..
hehe latmask
vet nog inte om ja kan kalla mig latmask.. känns inte som prio att byta motor i bilen.. ANTINGEN trimmar man elle så bygger man ljud.
hehe skojja, neeh behövs ju inte, man kan ju bara trimma den lite så går den lika bra eller tom bättre som en gti! lägg mer tid på ljudet vettja ! har det hänt något på sistonde ?
vet nog inte om ja kan kalla mig latmask.. känns inte som prio att byta motor i bilen.. ANTINGEN trimmar man elle så bygger man ljud.
hehe skojja, neeh behövs ju inte, man kan ju bara trimma den lite så går den lika bra eller tom bättre som en gti! lägg mer tid på ljudet vettja ! har det hänt något på sistonde ?
ska du tromma en vanlig CL motor så att du får mer effekt ur den än ur en GTI motor så får du trimma rätt MYCKE.. de skiljer nästan 50 hk mellan dom.
Jag hade tänkt att antingen byta motor eller trimma den som sitter i min Jetta. Men jag vettifan va de e för nån som sitter i ens 2,0 iaf tror jag. Ska leta reda på papprena
Jag hade tänkt att antingen byta motor eller trimma den som sitter i min Jetta. Men jag vettifan va de e för nån som sitter i ens 2,0 iaf tror jag. Ska leta reda på papprena
om du har en MK1 så sitter de på sin höjd en 1,6 i den..
Tja på motorblocket står det en 2a och en till hälften bortslipad nolla......så jag misstänker att det SKALL stå 2.0....
Tja på motorblocket står det en 2a och en till hälften bortslipad nolla......så jag misstänker att det SKALL stå 2.0....
Ne nu jävlar det e dags att jag tar oxå in mig i ljudbygge men denna bygge kommer vara udda inte allt för vanligt att bygga bassar med kolfiber men ska ge ett försök failar ja så har jag testat
Mkt möjligt... Kan ju förklara varför Andreas tycker att den går som en skållad råtta
2,0 motorn har ju 115 hk å en MK1 väger runt 1000kg
Hähähähähähä
Dock kommer hans ha ökat en deli vikt...liksom din
På tal om din.....
Update?
skulle gjort en hel del på bilen i veckan va den tänkt men sen dök lite annat upp.. blev tvungen att hjälpa en polare me sin båt å sen skulle ja byta framsystem i den vita jettan å de blev rätt mycke mer jobb då ja upptäckte att de läckte in vatten som ett såll..
men imorron ska ja träffa janne på technowox å kolla om han har nå roliga diskanter som kan passa i projektet..
å i veckan som kommer så ska de väl hände en del hoppas ja
2,0 motorn har ju 115 hk å en MK1 väger runt 1000kg
Hähähähähähä
Dock kommer hans ha ökat en deli vikt...liksom din
På tal om din.....
Update?
skulle gjort en hel del på bilen i veckan va den tänkt men sen dök lite annat upp.. blev tvungen att hjälpa en polare me sin båt å sen skulle ja byta framsystem i den vita jettan å de blev rätt mycke mer jobb då ja upptäckte att de läckte in vatten som ett såll..
men imorron ska ja träffa janne på technowox å kolla om han har nå roliga diskanter som kan passa i projektet..
å i veckan som kommer så ska de väl hände en del hoppas ja
Att annat alltid skall komma ivägen Keep us posted will ya.....