Att du orkar lägga ner så mycket jobb å tid på en bil du ändå ska sälja.....
Jag vet inte vad andra tycker men jag tycker det är skitkul att bygga och greja med bilar för att få fram ett resultat och kunna känna "detta har jag gjort".
Sen att mitt inte blir riktigt lika bra som andras är en helt annan sak. Men det lär la komma när man fått hållit på några år och följt forumstrådar av dom som är riktigt duktiga.
Att du orkar lägga ner så mycket jobb å tid på en bil du ändå ska sälja.....
Jag vet inte vad andra tycker men jag tycker det är skitkul att bygga och greja med bilar för att få fram ett resultat och kunna känna "detta har jag gjort".
Sen att mitt inte blir riktigt lika bra som andras är en helt annan sak. Men det lär la komma när man fått hållit på några år och följt forumstrådar av dom som är riktigt duktiga.
Ja det är kul att greja med bilen för att visa upp vad man har gjort, men att lägga ner allt det där jobbet på Jettan som han gör när han ändå ska sälja den när han är klar. Är ju inte så att han kommer visa upp den något mera i sin ägo i alla fall. Förutom här i tråden då....
får inte en krona för en bil som e helt ner riven å hål ÖVERALLT.
å eftersom ja redan har mycke utav sakerna så kostar de inte mig så mycke å sälja en bil som spelar hyffsat.
25.000kr tänkte ja lägga ut bilen för med ljudet å nybesiktad.
Nja, det är nog ingen som värderar det så högt faktiskt.
Okej, den är ju lite fulfrän på nåt sätt så någon köpare på den ska nog inte vara så svårt att hitta. Hade jag själv letat bil så hade jag hört av mig....