AudiZack skrev:Wicked skrev:Jag dyker förbi! Äntligen nåt som är nära hem Fick iordning på kardanen mot avgassystemet till slut ? alla problem lösta?
Wicked skrev:Jag dyker förbi! Äntligen nåt som är nära hem
adam_honda skrev:dyker nog upp med type r
CarpeDiem skrev:Ska försöka komma till Moraberg
Cesso skrev:Kommer Imorrn med min honda s2000
Turbo-Danne skrev:Påminner bara att inskrivning till fika pausen görs vid vita Saab 9000 utanför jula. Jag kommer INTE att gå runt längre och samla namn då 90% säger nej och det tar bara massa tid.Vill ni fika och att det blir av överhuvudtaget får ni komma och skriva upp er.Mvh/ Danne
ThaLeffe skrev:Turbo-Danne skrev:Påminner bara att inskrivning till fika pausen görs vid vita Saab 9000 utanför jula. Jag kommer INTE att gå runt längre och samla namn då 90% säger nej och det tar bara massa tid.Vill ni fika och att det blir av överhuvudtaget får ni komma och skriva upp er.Mvh/ DanneDu har ju flera timmar på dig
Turbo-Danne skrev:ThaLeffe skrev:Turbo-Danne skrev:Påminner bara att inskrivning till fika pausen görs vid vita Saab 9000 utanför jula. Jag kommer INTE att gå runt längre och samla namn då 90% säger nej och det tar bara massa tid.Vill ni fika och att det blir av överhuvudtaget får ni komma och skriva upp er.Mvh/ DanneDu har ju flera timmar på dig Hahaha det sant. Det har även dom.
ThaLeffe skrev:Turbo-Danne skrev:ThaLeffe skrev:Du har ju flera timmar på dig Hahaha det sant. Det har även dom. Precis Ska nog inte fika idag, har slutat dricka kaffe
Turbo-Danne skrev:ThaLeffe skrev:Du har ju flera timmar på dig Hahaha det sant. Det har även dom.
ThaLeffe skrev:Du har ju flera timmar på dig