Inför: StreetBlock Meet. Sveriges närmaste träff "ENKÖPING" Lördagen den 19 JUNI KL.20.00

PLindblom
3 juni 2010 · 1 200 Inlägg

Jag kommer dit! Eventuellt tar jag med mig kameragrejerna också.

Om någon planerar att köra bil bredvid en annan bil framåt natten... roll ...och vill ha färden filmad inifrån sin bil kan jag eventuellt ordna detta. Jag har precis köpt mig en VholdR ContourHD 1080p som säkert är sugen på att få sitta i vindrutan på någon snabb bil.

http://www.rpmgear.com/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/v/h/vholdr_contourhd_suctioncup_productpics_camera.jpg

DarKMaNs skrev:
Trevligt om någon kände en lokal rullande krovgubbe eller hamburgare samt sälja varma drycker och kunde stå på parkeringen.
Tror säkert att många skulle uppskatta och köpa av honom, kravet skulle vara isåfall billigare än Donkan, max osv men det tror jag säkert denne går med på det är inte hur dyrt man säljer det är kvantitet som gäller i det långa loppet blir nog krovgubben nöjd ; )

Fast det kan ju krävas licens eller nåt för korvgubben att stå där, det skulle väl vara det enda kruxet!

Där finns en korvkiosk på ÖoB-parkeringen, jag kan fråga om de kan tänka sig att hålla öppet under kvällen.

Senast redigerat av Minister (3 juni 2010)

DarKMaNs Snabbast går först i kön
3 juni 2010 · 146 Inlägg

Minister skrev:
Jag kommer dit! Eventuellt tar jag med mig kameragrejerna också.

Om någon planerar att köra bil bredvid en annan bil framåt natten... roll ...och vill ha färden filmad inifrån sin bil kan jag eventuellt ordna detta. Jag har precis köpt mig en VholdR ContourHD 1080p som säkert är sugen på att få sitta i vindrutan på någon snabb bil.

http://www.rpmgear.com/media/catalog/pr … camera.jpg

DarKMaNs skrev:
Trevligt om någon kände en lokal rullande krovgubbe eller hamburgare samt sälja varma drycker och kunde stå på parkeringen.
Tror säkert att många skulle uppskatta och köpa av honom, kravet skulle vara isåfall billigare än Donkan, max osv men det tror jag säkert denne går med på det är inte hur dyrt man säljer det är kvantitet som gäller i det långa loppet blir nog krovgubben nöjd ; )

Fast det kan ju krävas licens eller nåt för korvgubben att stå där, det skulle väl vara det enda kruxet!

Där finns en korvkiosk på ÖoB-parkeringen, jag kan fråga om de kan tänka sig att hålla öppet under kvällen.

Det skulle klart vara värt och fråga, och samtidigt önskevärt, bara att tala om i tråden att ta med er kontanter för böveln!!!!!! : ) annars blir det likt förbannat Donkan ect

Senast redigerat av DarKMaNs (3 juni 2010)

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
TTScarface
4 juni 2010 · 221 Inlägg

DarKMaNs skrev:

Minister skrev:
Jag kommer dit! Eventuellt tar jag med mig kameragrejerna också.

Om någon planerar att köra bil bredvid en annan bil framåt natten... roll ...och vill ha färden filmad inifrån sin bil kan jag eventuellt ordna detta. Jag har precis köpt mig en VholdR ContourHD 1080p som säkert är sugen på att få sitta i vindrutan på någon snabb bil.

http://www.rpmgear.com/media/catalog/pr … camera.jpg

DarKMaNs skrev:
Trevligt om någon kände en lokal rullande krovgubbe eller hamburgare samt sälja varma drycker och kunde stå på parkeringen.
Tror säkert att många skulle uppskatta och köpa av honom, kravet skulle vara isåfall billigare än Donkan, max osv men det tror jag säkert denne går med på det är inte hur dyrt man säljer det är kvantitet som gäller i det långa loppet blir nog krovgubben nöjd ; )

Fast det kan ju krävas licens eller nåt för korvgubben att stå där, det skulle väl vara det enda kruxet!

Där finns en korvkiosk på ÖoB-parkeringen, jag kan fråga om de kan tänka sig att hålla öppet under kvällen.

Det skulle klart vara värt och fråga, och samtidigt önskevärt, bara att tala om i tråden att ta med er kontanter för böveln!!!!!! : ) annars blir det likt förbannat Donkan ect

Har redan pratat med korvgubben som har platsen dör vid öb och han ska hålla öppet under träffen. Han skulle göra det förra tröffen men någon i hans familj blev sjuk och kunde inte ta sig dit tyvärr men denna gång kommer han vara på plats..


Mvh!

JDM
Ya hurr'd!!
DarKMaNs Snabbast går först i kön
4 juni 2010 · 146 Inlägg

kanon det blir en höjdarträff bilar mat o en massa snack : )

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
TTScarface
4 juni 2010 · 221 Inlägg

Försöker värva massor till träffen så alla som kan och vill kan väl använda TRÄFF POSTERN som profil bild så se vi till att få in fler smile

Ya hurr'd!!!

JDM
Ya hurr'd!!
BLUES40T5
4 juni 2010 · 38 Inlägg

Är villig att ge detta en chans till *L*...så jag e på igen.....om det inte krockar med nått annat som dyker upp

man ska ju ge saker och ting en andra chans säger dem  *L*

Troetter
4 juni 2010 · 18 Inlägg

Syns där, på två eller fyra hjul!

TTScarface
4 juni 2010 · 221 Inlägg

BLUES40T5 skrev:
Är villig att ge detta en chans till *L*...så jag e på igen.....om det inte krockar med nått annat som dyker upp

man ska ju ge saker och ting en andra chans säger dem  *L*

Helt rätt. Jag menar jag gav ju inte upp wink

JDM
Ya hurr'd!!
TTScarface
4 juni 2010 · 221 Inlägg

Troetter skrev:
Syns där, på två eller fyra hjul!

Kul och höra bara det inte blir på 3 hjul tongue

JDM
Ya hurr'd!!
Cruel
4 juni 2010 ·

Will be there, Denna gång med det vinande ljudet från motorrummet smile

Fjellner
4 juni 2010 · 245 Inlägg

Jag la upp en tråd på Zatzy om träffen smile

http://www.zatzy.com/uppsala/365335-str … ost4410441

PLindblom
4 juni 2010 · 1 200 Inlägg

Cruel skrev:
Will be there, Denna gång med det vinande ljudet från motorrummet smile

Då kanske jag ska ta bort luftburken, så kan vi vina ihop tongue

DarKMaNs Snabbast går först i kön
4 juni 2010 · 146 Inlägg

Fjellner skrev:
Jag la upp en tråd på Zatzy om träffen smile

http://www.zatzy.com/uppsala/365335-str … ost4410441

Najs då blir vi flera kanon fler bilar att njuta av : )

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Rock-Star
4 juni 2010 · 2 982 Inlägg

Brushan,ja Kanske inte kommer, prinsessan vickan har bröllop...

MEN jag ska försöka snacka med henne och se om hon kan byta datum. smile hehe

EDIT: d lugnt, hon säger att hon ska ha sitt på dagen och en bit in på kvällen och tar inte illa upp jag försvinner senare mot enköping.

Senast redigerat av Residence (4 juni 2010)

johssi
4 juni 2010 · 91 Inlägg

kommer smile! tar med mig någon

volvoentusiasten
4 juni 2010 · 4 005 Inlägg

Minister skrev:
Jag kommer dit! Eventuellt tar jag med mig kameragrejerna också.

Om någon planerar att köra bil bredvid en annan bil framåt natten... roll ...och vill ha färden filmad inifrån sin bil kan jag eventuellt ordna detta. Jag har precis köpt mig en VholdR ContourHD 1080p som säkert är sugen på att få sitta i vindrutan på någon snabb bil.

http://www.rpmgear.com/media/catalog/pr … camera.jpg

Sweet, funderar skarpt på att köpa en sådan också så jag kommer gärna och tittar lite på den om du hade tänkt ha den monterad på träffen?

Rock-Star
4 juni 2010 · 2 982 Inlägg

linuslinje skrev:

Minister skrev:
Jag kommer dit! Eventuellt tar jag med mig kameragrejerna också.

Om någon planerar att köra bil bredvid en annan bil framåt natten... roll ...och vill ha färden filmad inifrån sin bil kan jag eventuellt ordna detta. Jag har precis köpt mig en VholdR ContourHD 1080p som säkert är sugen på att få sitta i vindrutan på någon snabb bil.

http://www.rpmgear.com/media/catalog/pr … camera.jpg

Sweet, funderar skarpt på att köpa en sådan också så jag kommer gärna och tittar lite på den om du hade tänkt ha den monterad på träffen?

@Linuslinje: om du har en såg eller yxa så får du gärna hyra min arm för kvällen. wink
btw: heter din bror sinuskurva? hehehe tongue

@minister: jag är sjukt intresserad. ska åka till hemlandet snart, skulle vara kul att flääääsha med en grym video när bilen rullar i 1080p.

road_runner Team Midnight Racing
4 juni 2010 · 65 Inlägg

strålande, kul när nått händer som jag läste tidigare var väl säkert flera år sen nått sånt här hände i enköping.
så jag kommer komma det är spikat.

T.M.R
Team Midnight Racing
Nissan Skyline R33 GTS25T "svarten" (1994)
K_Lindell
4 juni 2010 · 104 Inlägg

Jag kanske kommer bara det inte krockar med barnafödande smile "Det är nära nu"

Dr-Kosmos RS'are
4 juni 2010 · 125 Inlägg

Jag kommer helt klart ^^ Kul att det händer nått iaf wink

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang