Inför: StreetBlock Meet. Sveriges närmaste träff "ENKÖPING" Lördagen den 19 JUNI KL.20.00

tsdi Egenföretagare
15 juni 2010 · 2 496 Inlägg

FreddeK skrev:

tsdi skrev:

CarpeDiem skrev:

Tar du S4:an till träffen big_smile

Haha nej det blir nog M5an smile

bra det! en m5 är fan så mycket brutalare än en s4=) eller hur carpemannen?

Haha ja du hade den ju i baken nyss så wink

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
frewib
15 juni 2010 · 31 Inlägg

Vi kommer ett gäng från västerås!smile

FreddeK
15 juni 2010 ·

Quartermile-man skrev:
Ta gröna astran så slipper du bläster!!! Vet precis hur det kommer bli,kommer med COMBON! inte sååå rädd om den ;-)

Opelracing skrev:
Ja kommer den här gången smile  va inte hemma sist ju,..

jag ska inte ens på den här bonnträffen pga förra gången...man får ett försök och sen by by=)

Nafets86
16 juni 2010 · 821 Inlägg

Denna gång så ska det inte bli något bööörn på parkeringen (finns en fin raksträcka ju vid ÖoB. "nackskott" på dom som trots allt gör detta. eller att alla får ställa sig på sidan av den bilen och bööörna wink Behöver man inte slipa ner bilen om den ändå ska på lack osv wink

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
jannu69
16 juni 2010 · 25 Inlägg

Kommer kanske upp om jag kan det.
Meddelar det i på fredag.

TTScarface
16 juni 2010 · 221 Inlägg

sengstr skrev:
Denna gång så ska det inte bli något bööörn på parkeringen (finns en fin raksträcka ju vid ÖoB. "nackskott" på dom som trots allt gör detta. eller att alla får ställa sig på sidan av den bilen och bööörna wink Behöver man inte slipa ner bilen om den ändå ska på lack osv wink

Helt rätt!!! Förra gången skrik, denna gång mission wink

JDM
Ya hurr'd!!
Buffelhorn
16 juni 2010 · 5 Inlägg

Är det bara en träff? Eller kommer det bli street också?

Dr-Kosmos RS'are
16 juni 2010 · 125 Inlägg

Blir nog lite *efterfest* den här gången me tror ja smile Me tanke på hur lyckat det va förra gången smile

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
TTScarface
16 juni 2010 · 221 Inlägg

Adde-Karlsson skrev:
Det ser ut att bli bra väder på lördag..  Men jag tar det säkra före det osäkra och kopplar båtkärran och båten efter bilen utifall de blir syndaflod smile

Haha skön skön!! Ska nog göra det jag me, dra ner till hamnen och baxa räddningsbåten som finns där hahhaa.. Måste ju rädda alla på träffen...

JDM
Ya hurr'd!!
CarpeDiem German Engineering
16 juni 2010 · 9 083 Inlägg

TTScarface skrev:

Adde-Karlsson skrev:
Det ser ut att bli bra väder på lördag..  Men jag tar det säkra före det osäkra och kopplar båtkärran och båten efter bilen utifall de blir syndaflod smile

Haha skön skön!! Ska nog göra det jag me, dra ner till hamnen och baxa räddningsbåten som finns där hahhaa.. Måste ju rädda alla på träffen...

lollollol

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
tsdi Egenföretagare
16 juni 2010 · 2 496 Inlägg

Roos skrev:

FreddeK skrev:
bra det! en m5 är fan så mycket brutalare än en s4=) eller hur carpemannen?

Killen har en ram och ni sitter och disskuterar om vad som är brutalast, M5/S4.  lolroll

Haha hade RAM'n på förra träffen. Men den är inte så kul å ha med...Av någon anledning. Inte så mycket å kolla på typ smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Roos
17 juni 2010 ·

tsdi skrev:
Haha hade RAM'n på förra träffen. Men den är inte så kul å ha med...Av någon anledning. Inte så mycket å kolla på typ smile

Är ju massor att se på. Bara att folk är för dumma för sitt egna bästa så dom inser det inte.. lol

N4bby
17 juni 2010 · 5 Inlägg

Jag Kommer !

Volvo S60 T5-R "Sextin" (2004)
Quartermile-man
17 juni 2010 · 37 Inlägg

Nu jeeeevlar har jag hängt på fiiiina bööööörn däck på Combon!!! Här ska läggas lakrits...lol
Nääää då,blir väl Nürburgringen,men är sugen på att "Golfa"lite på efterfesten så vi får väl se! Blir säääkert nice det här...

TTScarface skrev:

sengstr skrev:
Denna gång så ska det inte bli något bööörn på parkeringen (finns en fin raksträcka ju vid ÖoB. "nackskott" på dom som trots allt gör detta. eller att alla får ställa sig på sidan av den bilen och bööörna wink Behöver man inte slipa ner bilen om den ändå ska på lack osv wink

Helt rätt!!! Förra gången skrik, denna gång mission wink

Opel Corsa GSI Turbo Extreme "LILLA BLÅ" (1994)
fembot
17 juni 2010 · 58 Inlägg

Det vore kul om du kom med golfen, skulle vara najs att se den IRL. big_smile

TTScarface
17 juni 2010 · 221 Inlägg

Nu e det 2 dagar kvar gott folk. Samla in mer om ni kan så gör vi detta till en av dom bästa träffarna denna sommar smile

Senast redigerat av TTScarface (17 juni 2010)

JDM
Ya hurr'd!!
CarpeDiem German Engineering
17 juni 2010 · 9 083 Inlägg

TTScarface skrev:
Nu e det 2 dagar kvar gott folk. Samla in mer om ni kan så gör vi detta till en av dom bästa träffarna denna sommar smile

På lördag smäller det big_smile Kommer bli riktigt kul, som vanligt tar jag med mig kamera och stativ smile

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
darkwizard Fordonstekniker
17 juni 2010 · 1 740 Inlägg

Får se om polarn jag sist åkte med kommer åka dit. Och jag själv kan ej komma i egen bil, växellådshaveri.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
Dennan900GL Finntrollet
17 juni 2010 · 640 Inlägg

får se om jag dyker upp. smile

Jo vars.
TTScarface
18 juni 2010 · 221 Inlägg

klart alla dyker upp wink Det kommer bli en hel grym kväll .... wink

JDM
Ya hurr'd!!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang