Då kör vi en period igen då,, känns som det aldrig finns tid att bygga bil längre.. börjar nog bli gammal :-) Det som är aktuellt just nu och den närmsta tiden är. *Göra alla dörrarna klara för lack *Ordna fest punkter till nya fronten. *bygga klart front och bak del.. *bygga nytt bränsle påfyllnings system..
*Göra alla dörrarna klara för lack Klart *Ordna fest punkter till nya fronten. *bygga klart front och bak del.. *bygga nytt bränsle påfyllnings system.. Klart
Jag har nu även tagit in lite hjälp med bygget, JA jag vet att jag har sagt att man skall bygga själv,, men vad det gäller stereo så är jag helt kass...
Kanon! Vill du dela med dig hur det blir med kabeldragningen också? Som andra sagt, kul att det rullar op igen, även om det inte går i den fart du önskar, så gör det ju
Kanon! Vill du dela med dig hur det blir med kabeldragningen också? Som andra sagt, kul att det rullar op igen, även om det inte går i den fart du önskar, så gör det ju
//Konrad S.
Du menar hur jag gjort i motor utrymmet??
Jag kan ta lite bilder vart eftersom jag blir klar och lägga upp här.
Blir det Elmia i år eller? Måste säga att man är lite nyfiken på slutresultatet
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D