Tjenare!Osäker om jag hamnat i rätt tråd nu, men gör ett försök

Har nu den senaste tiden blivit riktigt sugen på att skaffa mig en Mitsubishi Eclipse (den modell mellan år 1995-1999)
Har dock inte råd att köpa mig nån i nuläget

Men får jag bara en fast tjänst på jobbet och vet att jag är garanterad en säker inkomst ett tag fram över så är det inte helt omöjligt att jag gör ett försök på att införskaffa mig en sådan här bil.
De jag har hittat på blocket är "bara" tvåhjulsdrivna. Är alla det eller finns dom även med fyrhjulsdrift?
Sorry om detta låter dumt och vet att sånt på spel inte alltid stämmer, men har ett bilspel där just en Eclipse av den årsmodell är med och den är fyrhjulsdriven (bäst acc av alla på det spelet). Så visst är man sugen på en sån

Om nån sitter med bra tips på vart man kan få tag på en Eclipse för en hyffsat vettig peng så är jag tacksam om denna någon har lust att dela med sig av den infon till mig.
Går även bra om det är ett tips till nånstans där dom importerar in sådana. Har hört att det i vissa fall även kan va billigare att köpa en bil från utlandet och importera den hit än att köpa en här i landet. Kanske inte gäller just denna typ av bil.
Hoppas det inte lät allt för rörigt.
//Mvh Robin