Datorn är seg som fan, tar en jävla tid allting, och telefonen är likadan, nyss tog det två minuter att få fram tre ord i FB-chatten...
Jag hittar inga skruvar att skruva på, inga pottar att vrida och inga kanaler att pårta, hur ska jag få fart på skiten???
Nuvarande nallen va bra innan jag laddade in Android 4.0 (på rekommendation av Sony, något dom drog tillbaka när det va för sent).
Telefonen är en ett år gammal Sony Xperia GO upp(ner?)graderad till Android 4.0.
Datorn en lika gammal Asus Netbook 1GhZ/1GB ram med Win 7 starter.
Nej, jag tänker inte byta till Iphone då dom inte överlever mig, och datorn går inte formatera då den inte har nån diskettstation (Iaf kan inte jag).
Har använt MSconfig och stängt av alla program som inte är windows egna redan. Går det stänga av den automatiska diskdefragmenteringen? Prestandan ska ju räcka egentligen eftersom datorn är byggd såhär. Det räcker till Win XP liksom...
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!