Denna VW kanske redan har varit uppe i tråden tidigare. Byggd av Bernt Carlsson på 80-talet, VW "The pink lady" typ 1. Långt före min tid, en bil som jag skulle vilja se i verkligheten.
När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva. Princess of the road.
Denna VW kanske redan har varit uppe i tråden tidigare. Byggd av Bernt Carlsson på 80-talet, VW "The pink lady" typ 1. Långt före min tid, en bil som jag skulle vilja se i verkligheten.
Ovanligt med en Trans Am lowrider, knappstoppad plysh som alla hade på det glada 80 talet:) Men airbrush motivlackningen av Terje Aspmo är grymt välgjord!
Lite små cool. Från filmen Gamer. Har för mig att det var en Chevrolet C20 -73 från början. Dom gjorde 3st till filmen. Varje bil kostade ca 80 000$ att göra om från standard till det här. Var till salu förut. Men minns inte riktigt vad dom kostade. Men har för mig att det var 80 000$+ iallafall.
Läste man annonsen så skrev dom:
" The shotgun hole above the driver in the roof was closed in with Plexiglas to keep out water but still offers an excellent view of the night sky."