2396
Sök

Piratstikins Audi A4 1,8TQ 2005. AVSLUTAT :O

Vad som hänt & vad som händer med audin från inköpet nästintill original 2009 till i dag 2013 och frammåt! nu nyaste är bygget till elmia 2014 och har mer fokus på utsidan än tidigare med blandannat kjolpaket och airrides :)

2015 Dbakuten.
787 737 Visningar
Projektet avslutat 8 december 2018
2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
14 november 2011
Trådstartare
LuCiiifer skrev:
Gillar valet av fälgar, ser nice ut smile

Btw ta en printscreen nästa gång så blir kvalitén på bilden bättre wink

Jo tror det blir en helt annan bil om man kör på enkel ekrade och utan fälgkant smile
Tror det blir as nice,

Tänkte printa men kristin hade redan lagt upp den på facebook så jag tog den bara därifrån haha.

Besiktning den sista sen avställning omgående. sen är det att börja handla och fixa.
Tror dock ev att det endast får bli sportstolar fram. men inget är säkert. det visar sig big_smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
18 november 2011
Trådstartare
Jahapp jobbat lite i dag med att återställa bilen till original typ inför besiktningen den sista. rev toningen på framrutorna och slängde på originallysena. i morgon blir det att ta bort toningen på bakljusen eller ev byta med en kompis dagen innan. plus att vinterhjulen ev får åka på några dagar och som kan få agera lack & förflyttningshjul i vinter smile

blir att beställa stolarna denna månad. kommer in i lager i början/mitten av December. sååå snygga.
Tack på förhand till WWW.SCSTYLING.COM för spons!!
Senast redigerat av Piratstikin (18 november 2011)

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
7 december 2011
Trådstartare
nu äntligen är stolar beställda big_smile tack scstyling.com!!!
ska hämtas i uppsala när dom får hem dom. ska bli skult kul & känna att det äntligen börjar dra igång med bygget big_smile

Fotograf / Bilbyggare / Trafik Pilot
167 Inlägg
7 december 2011
Grattis killen smile hoppas du får kul på elmia,,, följer denna tråd

2 046 Inlägg
7 december 2011
Piratstikin skrev:
kan komma att se ut något sånthär till våran 2012 big_smile har börjat räkna & planera som fan nu smile

http://www1.garaget.org/gallery/images/74/73108/73108-ca80befd3f93f251eff2bc56f4046b19.jpg

Får jag fråga hur du gjorde de? smile

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
7 december 2011
Trådstartare
Toofast skrev:
Grattis killen smile hoppas du får kul på elmia,,, följer denna tråd

riktigt kul att du gör det big_smile
Kommer igång på allvar nu dom närmaste dagarna.

Ja kul kommer vi få även om vi inte skulle komma in på mässan smile ner ska vi hur som helst smile får ta & babbla lite då i stället eftersom det inte vart nå sist tongue

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
7 december 2011
Trådstartare
kannebanne skrev:
Piratstikin skrev:
kan komma att se ut något sånthär till våran 2012 big_smile har börjat räkna & planera som fan nu smile

http://www1.garaget.org/gallery/images/74/73108/73108-ca80befd3f93f251eff2bc56f4046b19.jpg

hehe bara gå ut på www.specialfalgar.se och välja fälgprovaren tror jag det heter, sen att du vill ladda upp en egen bild. sen får du ta en bra bild rakt från sidan & skriva in storlek på fälgarna på bilden sen är det bara att bläddra mellan alla fälgar till din bil & se hur det passar wink skit snyggt gjort faktiskt.

2 046 Inlägg
7 december 2011
Piratstikin skrev:
kannebanne skrev:
Piratstikin skrev:

hehe bara gå ut på www.specialfalgar.se och välja fälgprovaren tror jag det heter, sen att du vill ladda upp en egen bild. sen får du ta en bra bild rakt från sidan & skriva in storlek på fälgarna på bilden sen är det bara att bläddra mellan alla fälgar till din bil & se hur det passar wink skit snyggt gjort faktiskt.

Jo men hur får du fälgarna till att röra sig? xD asså från nederlinjen till bilen!!

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
7 december 2011
Trådstartare
hmm nu fattar jag inte tongue alltså från raden där alla fälgar är tills dom sitter på bilen menar du? smile

2 046 Inlägg
7 december 2011
Exakt! Jag får dom inte från raden till bilen

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
7 december 2011
Trådstartare
kannebanne skrev:

därför du måste ange regnummer, bil & modell, ladda upp en bild på din bil & sen ange tum. sen klickar du bara på fälgarna nere i listan så kommer dom visas på din bil big_smile

Gick på en gång för oss. en kompis till oss fick oxå prova typ 3ggr innan han fick det att fungera så bara testa på smile

2 046 Inlägg
7 december 2011
Piratstikin skrev:
kannebanne skrev:

därför du måste ange regnummer, bil & modell, ladda upp en bild på din bil & sen ange tum. sen klickar du bara på fälgarna nere i listan så kommer dom visas på din bil big_smile

Gick på en gång för oss. en kompis till oss fick oxå prova typ 3ggr innan han fick det att fungera så bara testa på smile

gjort de redan!

German Engineering
9 083 Inlägg
8 december 2011
Kul med nya stolar smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
8 december 2011
Trådstartare
kannebanne skrev:
Piratstikin skrev:
kannebanne skrev:

gjort de redan!

riktigt skumt. kanske bilden du använder inte är tillräckligt bra?
kontakta dom och fråga annars. jag har ingen aning smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
8 december 2011
Trådstartare
CarpeDiem skrev:
Kul med nya stolar smile

absolut smile
Senast redigerat av Piratstikin (8 december 2011)

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
8 december 2011
Trådstartare
Hmm, undrar om man ska ändra utseendet drastiskt & chansa på det till nästa år?? har fått lite tipps på en nytt kjolpaket till bilen och det var riktigt grymt. gillar det ju mer man kollar på det så vad ska man göra?

Kommer inte bli "fyrkantig" som många bilar kan bli utan fortfarande hålla den lite rundare formen och tror det kan komma att se riktigt råå ut om det ser lika bra ut i vitt som i svart. får fundera lite på det smile

Besserwisser
8 december 2011
Piratstikin skrev:
Hmm, undrar om man ska ändra utseendet drastiskt & chansa på det till nästa år?? har fått lite tipps på en nytt kjolpaket till bilen och det var riktigt grymt. gillar det ju mer man kollar på det så vad ska man göra?

Kommer inte bli "fyrkantig" som många bilar kan bli utan fortfarande hålla den lite rundare formen och tror det kan komma att se riktigt råå ut om det ser lika bra ut i vitt som i svart. får fundera lite på det smile

Låter riktigt spännande... Keep up the good work! smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
8 december 2011
Trådstartare
hehe ja det kan du lite på smile nu kommer det som sagt börja på allvar big_smile

Känns som att det kan bli detta paket men inget är spikat än tongue

474 Inlägg
12 december 2011
Nice med härlig försättning smile väntar på bygget som ska byggas på nu smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
12 december 2011
Trådstartare
Neo666 skrev:
Nice med härlig försättning smile väntar på bygget som ska byggas på nu smile

trevligt trevligt big_smile Nu kommer det börjas. ska bli riktigt kul och kul att folk är intresserade av att "hänga med" smile

Sök