Inför: Linköpingsträffen #3 10/7-10

sjobusen
7 juli 2010 · 35 Inlägg

Missar nog detta tyvärr....

Dennta
7 juli 2010 · 45 Inlägg

kommer garanterat! smile

Dennta
be-bobz
7 juli 2010 · 53 Inlägg

jente skrev:

M-Axelsson skrev:
det lutar väl åt att vi ifrån Motala slår till med en karavan här ifrån in till er smile

De uppskattar vi smile

och då hoppas jag att ni som är i linköping kommer till våran träff nästa gång smile

M-Axelsson
8 juli 2010 · 166 Inlägg

be-bobz skrev:

jente skrev:

M-Axelsson skrev:
det lutar väl åt att vi ifrån Motala slår till med en karavan här ifrån in till er smile

De uppskattar vi smile

och då hoppas jag att ni som är i linköping kommer till våran träff nästa gång smile

Jag och han som arrangerar träffen i lkpg har pratat om det och de blir nog inte så den här sommarn utan nästa kanske? smile turas om att åka till varandra varannan träff ungefär wink

Turbo femma
Drift-fjord
8 juli 2010 · 7 Inlägg

Vad sägs som att ha en riktigt stor träff nångång då alla från nkpg,lkpg och motala osv träffas på en parkering?smile Kolmårdsparkeringen är väll rätt stor och bra? Skulle vara grymt iaf, vad tycker ni?smile

(skriver det här i dom trådarna med samma datum 10/7 så alla ser och om det finns intresse för det)

Plax
8 juli 2010 · 26 Inlägg

Nu hoppas jag att jag får iordning på bilen då den dog igår hmm Men är den iordning så kommer jag dirr

Alfa Romeo 1750 gtv "Bertone" (1970)
Alfa Romeo 156 2,0 ts "Il pericolo blu" (1998)
Mobeerg carzy
8 juli 2010 · 461 Inlägg

Jag kommer förbi. Synd att jag inte fått mina plåtisar än bara.

Team BSG
fredde_86
8 juli 2010 · 192 Inlägg

M-Axelsson skrev:

be-bobz skrev:

jente skrev:

De uppskattar vi smile

och då hoppas jag att ni som är i linköping kommer till våran träff nästa gång smile

Jag och han som arrangerar träffen i lkpg har pratat om det och de blir nog inte så den här sommarn utan nästa kanske? smile turas om att åka till varandra varannan träff ungefär wink

Ja precis det tycker jag låter bra!big_smile

Assgrass
9 juli 2010 · 31 Inlägg

Inlägg redigerat av moderator.

Som vanligt så diskuterar vi inte race här !

http://teamgtdr.se - GASAR TILLS DET RASAR
Aerodynamik ...
9 juli 2010 · 7 120 Inlägg

Assgrass skrev:

Aerodynamik skrev:
Jag kommer smile

Då kommer jag med smile

Tror inte jag kommer sad Nya turbon och bromsoken har tuggat för mycket på mitt konto och lönen kommer den här månaden...

Dock är Linköping en underskattad träff, trots regnet förra gången så tyckte jag det var dubbelt så bra som MoM smile

Senast redigerat av Aerodynamik (9 juli 2010)

fredde_86
9 juli 2010 · 192 Inlägg

låter kul att det blir så mycket folk ser fram i mot en trevlig kväll!
och folk tveka inte för att komma fram o prata med oss i teamet om ni har frågor och annat dyligt!
Vi är där för att hjälpa er o se till att det blir en mycket trevlig o lyckad kväll!
Nu är det inte många timmar kvar men några hehe!big_smile

kvarna_21
9 juli 2010 · 296 Inlägg

Inlägg redigerat av moderator.

Som vanligt så diskuterar vi inte race här !

Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
Saab 9000 (1994)
V745
9 juli 2010 · 116 Inlägg

fredde_86 skrev:
tveka inte för att komma fram o prata med oss i teamet

I och med att det brukar vara en del folk på träffarna så kan det ju vara svårt för en del att se vilka som tillhör teamet också. Jag t ex vet ju inte var ni brukar stå, om ni står samlade eller nåt sånt. Jag vet inte ens om ni har dekaler på era bilar som indikerar att ni är med i teamet...

En tanke bara. Hoppas att det inte uppfattas negativt på nåt sätt.

meatos
9 juli 2010 · 424 Inlägg

Inlägg redigerat av moderator.

Som vanligt så diskuterar vi inte race här !

fredde_86
9 juli 2010 · 192 Inlägg

V745 skrev:

fredde_86 skrev:
tveka inte för att komma fram o prata med oss i teamet

I och med att det brukar vara en del folk på träffarna så kan det ju vara svårt för en del att se vilka som tillhör teamet också. Jag t ex vet ju inte var ni brukar stå, om ni står samlade eller nåt sånt. Jag vet inte ens om ni har dekaler på era bilar som indikerar att ni är med i teamet...

En tanke bara. Hoppas att det inte uppfattas negativt på nåt sätt.

Jo det vet vi! Vi har ju startat detta i år så vi ska trycka tröjer o så till oss i team men bara det att vi ej har hunnit så långt en! Men dom flesta vet vilka vi är så bara du frågar runt o så!

Assgrass
9 juli 2010 · 31 Inlägg

Inlägg redigerat av moderator.

Som vanligt så diskuterar vi inte race här !

Tomtefar björn kommer alltså big_smile Får se hur det blir.. har lite andra planer också smile Kanske syns wink ringer väl

http://teamgtdr.se - GASAR TILLS DET RASAR
fredde_86
9 juli 2010 · 192 Inlägg

Inlägg redigerat av moderator.

Som vanligt så diskuterar vi inte race här !

mkv Herr
9 juli 2010 · 135 Inlägg

Skalman han ä tlöööött.

Jag kommer och kikar läget, ses där!

/M

#! /bin/death
Volvo V60 D4 "Obscurum" (2014)
Aero_9-3
9 juli 2010 · 287 Inlägg

Dreve-740 skrev:
Vad sägs som att ha en riktigt stor träff nångång då alla från nkpg,lkpg och motala osv träffas på en parkering?smile Kolmårdsparkeringen är väll rätt stor och bra? Skulle vara grymt iaf, vad tycker ni?smile

(skriver det här i dom trådarna med samma datum 10/7 så alla ser och om det finns intresse för det)

Vad jag har hört så blir det kolmården i morgon.

varför FWD?jo,för RWD är att som sätta hästarna bakom vagnen?
Saab 9-3 "RE" (1999)
Audi A6 tdi (2008)
fredde_86
9 juli 2010 · 192 Inlägg

kolmården skulle hju åka vidare sen o antagligen till oss eller mom men vet av en del jag känner att många valde oss i ställe för mom

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang