tja. letat i 6 månader nu efter ett begagnat komplett m3 avgas och hittar inget! har ringt och mailat till 4 olika större bilskrotar. 2 av dem totalvägrade direkt! kollat på blocket samt några andra köp och sälj sidor.
de jag är ute efter är s50 grenrör med avgas, kattar. ja allt som går från topplocket och slutar i bakändan från e36 m3. vad ska man göra här näst??
samma här kanon svårt att hitta till våran bil med. så lättast & billigast var ju att bygga ett eget haha
kan förstå de. dock har jag läst mig till en kille som monterade m50b25 insug och en komplett m3 avgas med extraktorröret (s50) och bänkade 235 hk. har ett sånt insug på bänken här nu, så om jag bara fick ut 220 skulle jag vara nöjd 4 år till eftersom man får så skönt ljud från dem.
Men vad tror du att du ska få ge? 1000? 5000? Tycker helt ärligt att du gnäller mest.
haha! vet flera stycken som köpt komplett avgas med kattar för 1500. sen ytterliggare 1å5 för grenröret. har även hört billigare. de är begagnade grejer som vare med ett tag. privat då.
varför skulle de vara så mycket dyrare annars? ok om de är nya prylar vi snackar om. men de handlar inte tråden om.
vänligen läs forumets regler. bla rubriksreglerna. trådar som denna passar bättre i din blogg
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-