volvobonnen skrev:
samma här jag är åxå på! är dock inge bra på att köra men men

Doodle skrev:
Fasen vad najs. Jag är gärna på att köra en kväll.

Det är _oftast_ jag som håller i race, så först och främst finns det ett par regler ni bör veta om du vill vara med.
(jag kommer även behöva eran Gamertag)
Hur kör vi?Alla våra race har alltid körst utan assissts. Och såvida inte speciella omständigheter förekommer är detta standard.
(Auto/Man-låda samt "Breaking-lines" är dock valfritt)
Vi försöker hålla racen så rena som möjligt, och har på senaste tiden tom kört med simulation för skador osv för att uppmana folk att vara mer uppmärksama på vart dom har andra bilar.
Lite rallycross-puffar får man ta, men vid överdrivet ful körning så kommer ni bli kickade.
Man behöver absolut inte vara något proffs för att vara med, oavsett om du är i toppen eller botten så är vi glada över att vi är så många som möjligt som spelar!
Mic är att föredra, men inget kravHur går det till?1. Jag eller eventuellt en annan medlem sätter upp ett race. All info som behövs ska postas och sen eventellt diskuteras och ändras. När jag arrangerar race läggs det även upp en länk i min sign med all info.
2. Dagarna fram till racet brukar bli fyllda med skryt om bilar, varvtider och sånt.
Ibland kommer det även bilder på åken!
3. När racedagen är framme, så startar den arrangerande en server ca 10-20min före start. Dom med bevisat taskig uppkoppling bör joina först då det verkar gå lättast då.
Racet körs igång prick den tid som angavs i tråden, och är man inte där då så får man hoppa in i efterhand förutsatt att det finns lediga platser.
4. Oftast kör vi 4-5 banor med 4-5 varv och sen ett avslutande race runt ringen. Därefter så brukar det kunna bli lite lek, en annan klass eller typ av racing, eller nått gruppfoto.
5. Efter eventets slut, så brukar det bjudas på bilder ifrån det hela utav dom flesta medlemmarna. Ibland även nån replay.