3523
Sök

Forza 4- tråden

Cykelhatande yrkeschaufför.
241 Inlägg
7 februari 2013
Finns en hemsida där man kan köpa ett helårs xbl guld för inga pengar alls annars. tongue

74 Inlägg
7 februari 2013
Noart skrev:
Finns en hemsida där man kan köpa ett helårs xbl guld för inga pengar alls annars. tongue

Och den är? tongue

Hjultomte
1 500 Inlägg
7 februari 2013
Noart skrev:

Köpa för inga pengar? wink Låter någet de. big_smile

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!

Cykelhatande yrkeschaufför.
241 Inlägg
7 februari 2013
http://www.cheapxboxlivecodes.com/xbox- … embership/

Den ser ju lite shady ut, men har handlat där 3 gånger och fått koderna varje gång.

47 Inlägg
7 februari 2013
TooS skrev:
Jimpstyle skrev:
Böttsänkt och max neg camber är ju optimalast att drifta med big_smile iaf för mig big_smile

Jag tyckte dock r34an gled för mycket md max neg. kändes ibland som man bara gled av alla kurvorna.

Kör på max neg i fram och 1 i bak smile
Så kör jag på alla bilar smile

356 Inlägg
7 februari 2013
Guten?

Ritalin Racing
111 Inlägg
26 februari 2013
Lite snabbt här nu, nån sida man kan köpa så mycket xbl points som möjligt för så lite dollars som möjligt, kollade precis cheapxboxlivecodes.com men den sidan verkar inte funka längre.

434 Inlägg
26 februari 2013
timmyhellberg skrev:
Lite snabbt här nu, nån sida man kan köpa så mycket xbl points som möjligt för så lite dollars som möjligt, kollade precis cheapxboxlivecodes.com men den sidan verkar inte funka längre.

http://electronicfirst.com/cheap-micros … 00-points/

Har själv handlat där ifrån så sidan är att lita på.

Strids Garage @facebook
101 Inlägg
26 februari 2013
http://www.facebook.com/groups/412900575462948/

gå med gå med:)

vi ska dra ihop ett par cuper å köra lite:) bland annat clio cup:)

21 Inlägg
1 april 2013
Har ni gjort någon car club? Jag heter SCANIAR730SUPER smile

48 Inlägg
4 april 2013
Finns det några här på Garaget som spelar Forza 4 än? isf undrar jag om någon har en relativt seriös klub man kanske skulle kunna joina??

Jag är med i en klub som jag själv har skapat som skulle vara seriös men sedan joinade polares bröder och där sket det sig.

fixade en egen sida på FB för klubben för kommande event, träningar osv...

Det verkar ju vara mer aktivitet här än vad det är på Gamereactor och Loading och det är spel sajter det... :S
Senast redigerat av Coucher (4 april 2013)

Ungdoms Räser
425 Inlägg
5 april 2013
Coucher skrev:
Finns det några här på Garaget som spelar Forza 4 än? isf undrar jag om någon har en relativt seriös klub man kanske skulle kunna joina??

Jag är med i en klub som jag själv har skapat som skulle vara seriös men sedan joinade polares bröder och där sket det sig.

fixade en egen sida på FB för klubben för kommande event, träningar osv...

Det verkar ju vara mer aktivitet här än vad det är på Gamereactor och Loading och det är spel sajter det... :S

Spelar Forza 4 ganska så flitigt! smile Så vill du köra lite så är det bara lägga till mig. n0cturne93 heter jag (om jag inte minns fel tongue)

48 Inlägg
5 april 2013
Isaksson5 skrev:
Spelar Forza 4 ganska så flitigt! smile Så vill du köra lite så är det bara lägga till mig. n0cturne93 heter jag (om jag inte minns fel tongue)

Låter kalas fint!Då ska jag lägga till dig idag smile om ditt tag skulle vara fel så heter jag sssHUNT3Rsss smile

28 Inlägg
21 maj 2013
Lirar inte så ofta längre men hoppas kunna bli mer aktiv nu med klubben du skapade. Bara man får med lite folk som vill lira lite då och då kommer det bli asnajs. Gillar formaten du verkar köra på, långa race med jämna bilar. Precis sånt jag saknar.

Lira Le Mans race t.ex. och sen DTM nu då. Inte bara random bilar från A-klassen med 5 varv. Nee vill ha riktiga race! big_smile. Ser fram emot söndagens DTM Race.

It's not the fart that kills you..It's the smäll

48 Inlägg
21 maj 2013
Ja, det kommer bli riktigt bra detta. ser fram emot det riktigt mycket!!

930 Inlägg
22 maj 2013
Någon som kommer skaffa Xbox One och Forza 5 i vinter när det släpps eller? smile ser duktigt gött ut iallafall!

V70:ns projekttråd! kolla in där;)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=223643

825 Inlägg
22 maj 2013
Kommer nog ha det på årets önskelista i alla fall , ska bli riktigt kul och se hur det blir , det nya Forza smile

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

48 Inlägg
22 maj 2013
Ja satan vad nice det såg ut!!! Hoppas verkligen på den grafiken och slitage på däcken som man kunde se. Sjukt snyggt.  Jag ska HA!!!

28 Inlägg
22 maj 2013
Verkar intressant faktiskt. Men är inte supersugen på One än. Har en speldator jag spelar allt på förutom Forza 4. Den ska jag uppgradera med ett till grafikkort i höst och en One kan inte komma i närheten av den spelprestandan jag har i min dator då. Är sämre redan nu egentligen med ett grafikkort faktiskt. Om spelet Project Cars visar sig vara bra till PC lär jag köra det istället tror jag och avvakta med One och Forza 5 tills priset sänkts en del osv. Men Forza 5 är helt klart det som gör mig lite sugen på en Xbox One i alla fall.

It's not the fart that kills you..It's the smäll

Sök