3675
Sök

Forza 4- tråden

126 Inlägg
22 maj 2013
Kommer helt klart förboka en one! Forza ser helt sjukt snyggt ut! Kommer nog kosta en hel del

23 Inlägg
11 juli 2013
Tjena! några av er som fortfarande spelar? Lägg till mig på xbox då, så man kan drifta med lite svenskar.
Borgarblocket heter jag där.
Tjuss

Ungdoms Räser
425 Inlägg
11 juli 2013
AlfredssonT5 skrev:
Tjena! några av er som fortfarande spelar? Lägg till mig på xbox då, så man kan drifta med lite svenskar.
Borgarblocket heter jag där.
Tjuss

Heter n0cturne93 på LIVE. Brukar köra FM 4 och Horizon smile
Kan lägga till dig då jag ska lira wink

142 Inlägg
24 juli 2013
någon här som kör med ratt till  forza? hur är det med drifting och liknande, styrvinklar osv. funkar det bra? mkt inställningsmöjligheter?
kör just nu lfs och en g27 men funderar på att uppgradera till en fanatec och låna brorsans 360

Bygger en E36 Touring med 2JZ

55 Inlägg
24 juli 2013
fractal101 skrev:
någon här som kör med ratt till  forza? hur är det med drifting och liknande, styrvinklar osv. funkar det bra? mkt inställningsmöjligheter?
kör just nu lfs och en g27 men funderar på att uppgradera till en fanatec och låna brorsans 360

Tjena. Körde mycket Forza 4 med min fanatec. I just drifingsyfte är det svårare med ratt. Finns ju lite inställningsmöjligheter. Men till bankörning är det gult värt med Apex mm.

142 Inlägg
24 juli 2013
Doodle skrev:
fractal101 skrev:

Tjena. Körde mycket Forza 4 med min fanatec. I just drifingsyfte är det svårare med ratt. Finns ju lite inställningsmöjligheter. Men till bankörning är det gult värt med Apex mm.

har provat lite med handkontroll och det var ju inte så jätte skoj, måste dock vara mycket roligare med ratt?
resten utav forza verkar ju skitskoj iallafall så får väl se om jag hittar mig nån ratt

Bygger en E36 Touring med 2JZ

825 Inlägg
24 juli 2013
Någon mer som tycker att Nurburgrings , gp bana , ja även den kortare versionen , är väldigt ojämn och hoppig ? Ja jag tycker i alla fall de , känns som bilen skuttar runt rätt så mycket när man kör på den banan , ville bara höra lite allmänt .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

47 Inlägg
24 juli 2013
fontheking5 skrev:
Någon mer som tycker att Nurburgrings , gp bana , ja även den kortare versionen , är väldigt ojämn och hoppig ? Ja jag tycker i alla fall de , känns som bilen skuttar runt rätt så mycket när man kör på den banan , ville bara höra lite allmänt .

Du är inte ensam!

55 Inlägg
24 juli 2013
capphe skrev:
fontheking5 skrev:

Du är inte ensam!

Tycker dock att det är lite roligt när det studsar och lever. Man får lite mer närvarokänsla när man kör. Tycker personligen att de ska lägga in lite mer sånt i Forza 5+ look to apex för mer känsla.

133 Inlägg
25 juli 2013
fractal101 skrev:
Doodle skrev:
fractal101 skrev:

har provat lite med handkontroll och det var ju inte så jätte skoj, måste dock vara mycket roligare med ratt?
resten utav forza verkar ju skitskoj iallafall så får väl se om jag hittar mig nån ratt

Hittar du en ratt med 900 graders styrvinkel så äre skoj med ratt! smile

48 Inlägg
8 augusti 2013
Doodle skrev:
capphe skrev:
fontheking5 skrev:

Du är inte ensam!

Tycker dock att det är lite roligt när det studsar och lever. Man får lite mer närvarokänsla när man kör. Tycker personligen att de ska lägga in lite mer sånt i Forza 5+ look to apex för mer känsla.

Jag instämmer helt. Lite ojämn är den allt men som sagt så tycker jag att det är ett stort plus. smile

75 Inlägg
8 augusti 2013
Liras det fortfarande grabbar?
Adda mig gärna om ni e sugna på drifting, gamertag: Neticsmode

Coucher har du kvar klubben? aktivt folk? smile

Mvh Johan!

http://i1249.photobucket.com/albums/hh509/schimpy/ForzaBigshot1.jpg
Senast redigerat av JohanLq (8 augusti 2013)

MR Andersson
1 229 Inlägg
10 augusti 2013
Om de är nån som är sugen på o lira lite så är jag förmodligen inne lite från o till hela dan/kvällen smile

48 Inlägg
13 augusti 2013
JohanLq: gruppen finns allt kvar och de två personerna som är med är seriösa.
Men jag fixade event varannan helg och det blev så få anmälda så jag slutade med att fixa det. det tog för mycket tid på att pussla ihop dom och inga anmälningar. och blev det anmälningar så döck inte folk upp sedan.

Men jag är gärna på att lira live om det skulle vara så!! GT: sssHUNT3Rsss

Mek
78 Inlägg
13 augusti 2013
Funkar det att spela om man har en 4g uppkoppling? Hur mycket data går det, har bara 80gbit/månad.

Audi A4 B7 tdi Quattro

133 Inlägg
13 augusti 2013
JohanLq skrev:

Mvh Johan!

http://i1249.photobucket.com/albums/hh5 … gshot1.jpg

Här sparar man inte på camber bak ja! ;D

75 Inlägg
13 augusti 2013
Coucher skrev:
JohanLq: gruppen finns allt kvar och de två personerna som är med är seriösa.
Men jag fixade event varannan helg och det blev så få anmälda så jag slutade med att fixa det. det tog för mycket tid på att pussla ihop dom och inga anmälningar. och blev det anmälningar så döck inte folk upp sedan.

Men jag är gärna på att lira live om det skulle vara så!! GT: sssHUNT3Rsss

Ah kan tänka mig det, men kul o ha nån att lira med ibland iaf!
Jag addar dig då och invita mig gärna till klubben, för den jag är med i är heldöd iaf smile

EMOFilip skrev:
JohanLq skrev:

Mvh Johan!

http://i1249.photobucket.com/albums/hh5 … gshot1.jpg

Här sparar man inte på camber bak ja! ;D

Hehe neh de ska va rejält, ger bra stabilitét vid högre farter

59 Inlägg
24 augusti 2013
slänger upp lite bilder på slagskeppet smile

lagom låg

https://www1.garaget.org/gallery/images/150/149240/149240-e7e8aac5d8aafbb535fafdfe7540f3eb.jpg

går ju att åka brett också

https://www1.garaget.org/gallery/images/150/149240/149240-c8964531371a5734db740af8ba765517.jpg

Sök