2441
Sök

Forza 4- tråden

287 Inlägg
16 oktober 2011
hur länkar ni bilderna egentligen??? tongue

212 Inlägg
16 oktober 2011
Olsson92 skrev:
någon som vet vad det där "season pass" innehåller för något? smile

Är väl att man får rabatt på kommande bilpaket?

163 Inlägg
16 oktober 2011
JohanW skrev:
Olsson92 skrev:
någon som vet vad det där "season pass" innehåller för något? smile

Är väl att man får rabatt på kommande bilpaket?

The “Forza Motorsport 4” Season Pass is your action-packed ticket to six game add-on packs of the title’s downloadable content (DLC) as they’re released through the next year. Starting Oct. 11, players can purchase the Season Pass on the Xbox LIVE Marketplace and at participating retailers--including Best Buy and GameStop--for only 2,400 Microsoft points ($29.99 USD and €21.74), redeemable for six game add-on packs, representing a 30 percent overall savings as compared to purchasing the content separately.

Man får alltså de 6 kommande DLCerna "gratis" samt något paket med muskelbilar om du köper ett season pass nu.

Det där med 30% är det du kommer spara om du köper ett season pass istället för att köpa varje DLC för sig.
Senast redigerat av Pidmeister (16 oktober 2011)

6 691 Inlägg
16 oktober 2011
Jag fick muskelbilarna gratis~

De/Dem

Hemlös
321 Inlägg
16 oktober 2011
Värt att lägga ungefär 300:- extra på ett Collector´s Edition? Vad får man egentligen?

Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!

648 Inlägg
16 oktober 2011
CruiZin http://lmgtfy.com/?q=forza+4+collectors … +webhallen  inte så svårt va ? tongue, där står allt vad som ingår, för mig var det värt det utan tvekan...väldigt fin utgåva med många extra bilar
Senast redigerat av Ejan (16 oktober 2011)

Hemlös
321 Inlägg
16 oktober 2011
Jo men där står det att man får vissa bilar om man bokar tidigt. Det går ju inte att boka nu, får man fortfarande alla extra bilar som är där? Och tjänar man på att köpa det där, eller för Xbox Points på LIVE shoppen?

Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!

6 691 Inlägg
16 oktober 2011
Kom in och lira med oss..

De/Dem

244 Inlägg
16 oktober 2011
jag bokade LCE och fick 3 koder med, trodde jag skulle få 2011 subaru impreza och bmw m1 coupe med men så var inte fallet, tänkte bara om season pass var något man kunde köpa för att då fler bilar, bland annat dessa två smile

Ibland kan det vara så att jag inte minns det jag kommer ihåg.

95 Inlägg
16 oktober 2011
Olsson92 skrev:
jag bokade LCE och fick 3 koder med, trodde jag skulle få 2011 subaru impreza och bmw m1 coupe med men så var inte fallet, tänkte bara om season pass var något man kunde köpa för att då fler bilar, bland annat dessa två smile

subarun och bmw m1 var förhandsbokningserbjudanden och koder till dom bilarna ska man få från dom man handlande av, som jag bokade mitt på webhallen där fick man m1an

3 354 Inlägg
16 oktober 2011
BMW_ZACHE skrev:
Olsson92 skrev:

subarun och bmw m1 var förhandsbokningserbjudanden och koder till dom bilarna ska man få från dom man handlande av, som jag bokade mitt på webhallen där fick man m1an

nu är man elak men alla har M1 utan nån bokningskod tongue

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

244 Inlägg
16 oktober 2011
BMW_ZACHE skrev:
Olsson92 skrev:

men vafan, jag fick inte dem sad

lastbilsmekaniker
226 Inlägg
16 oktober 2011
raggar impalan wink

http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?id=710245&full=true

det som inte dödar, gör jävligt ont!!
Religion is a group insanity. Lots of people with the same imaginary friend.

95 Inlägg
16 oktober 2011
Seth skrev:
BMW_ZACHE skrev:
Olsson92 skrev:

nu är man elak men alla har M1 utan nån bokningskod tongue

för att vara mer exakt så var det 1 series M coupe wink

3 354 Inlägg
16 oktober 2011
jup cool
Senast redigerat av Seth (16 oktober 2011)

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

244 Inlägg
16 oktober 2011
JuppJupp skrev:
nån som är sugen på att köra lite ikväll eller? smile

Absolut!! big_smile

K1MP4

lastbilsmekaniker
226 Inlägg
16 oktober 2011
är på jag med smile

gt: vonblyfot

det som inte dödar, gör jävligt ont!!
Religion is a group insanity. Lots of people with the same imaginary friend.

6 691 Inlägg
16 oktober 2011
Vi lirar redan nu, lär bli ikväll också

De/Dem

6 691 Inlägg
16 oktober 2011
Jag minns inte din GT :3 ..nvm såg nu

De/Dem

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
16 oktober 2011
Ni får ju se till att vara med och lira ikväll oxå! Jag kan ju inte vara med just nu :<

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Sök