Michkijn skrev:Har ni problem med onlinedelen?
Tagg3N skrev:Michkijn skrev:Har ni problem med onlinedelen?Haft problem till och från idag. Just nu spelar jag inte online, så det var svårare att svara på
Michkijn skrev:Tagg3N skrev:Michkijn skrev:Har ni problem med onlinedelen?Haft problem till och från idag. Just nu spelar jag inte online, så det var svårare att svara på Du märkte kanske att jag addade dig. Gick inte att skicka meddelande heller :S Men det funkar att köpa prylar på auktion osv,
Tagg3N skrev:Michkijn skrev:Tagg3N skrev:Haft problem till och från idag. Just nu spelar jag inte online, så det var svårare att svara på Du märkte kanske att jag addade dig. Gick inte att skicka meddelande heller :S Men det funkar att köpa prylar på auktion osv,Svarade direkt Sitter och nöter karriär iom att jag har jour inatt
Michkijn skrev:Tagg3N skrev:Haft problem till och från idag. Just nu spelar jag inte online, så det var svårare att svara på Du märkte kanske att jag addade dig. Gick inte att skicka meddelande heller :S Men det funkar att köpa prylar på auktion osv,
Tagg3N skrev:Haft problem till och från idag. Just nu spelar jag inte online, så det var svårare att svara på
LeafBox skrev:Stoner, ge fan i att sabba mina Rivals-tider. Du tvingar mej ibland att sitta i timmar bara för att ta tillbaka dom!
jappsen skrev:Fotboll ikväll då grabbs!http://leafbox.freeforums.org/fifa-2012 … 0-t31.html
jappsen skrev:Så länge du har guld är du välkommen!