tröttnar inte på? avskyr den, förstår inte varför den är med överhuvudtaget, speciellt inte när man kör online, alla bara genar ändå. skitbana säger jag.
tröttnar inte på? avskyr den, förstår inte varför den är med överhuvudtaget, speciellt inte när man kör online, alla bara genar ändå. skitbana säger jag.
Nä, den är helt underbar att köra. Kan roa mig i timmar med att pressa tider på den
Nä, den är helt underbar att köra. Kan roa mig i timmar med att pressa tider på den
sant men drifting tävlingar på den banan är inte kul men en bil me ca 350kw där är super kul att bara snurra runt med
Måste hålla med Stoner. Alltså, själva banan är väll det inge större fel på. Aningen tråkig kanske. Men man kan ju gena tamejfan överallt. Inte alls kul att köra online.
har folk tröttnat redan? typ ingen som spelat de senaste 2-3 dagarna. jag är hemma och sjuk så jag har spelat för fulla muggar
just nu så sabbar bf3 lite fm4 men bara i början haha ;P
jaha det har kommit ut nu spelade betan, blev faktiskt ganska förälskad i bf, spelat nästan alla bfspelen men alltid varit mer för CoD, men inte nu längre tror jag.