Varför stannar inte mina bilder som era? Använder IMG som du sa Leafbox, men så fort ja loggar ut från Forza sidan så försvinner bilderna :S
oookej, jag ska försöka förklara engång för alla,
STEG 1: Du går till forzamotorsport.net -> loggar in -> My Forza -> skrollar ner tills du ser "My Gallery" -> Sedan trycker du på bilden så att den förstoras, sedan högerklickar du på bilden och väljer "Open Image/Öppna Bild" -> sedan kopierar du länken i address fältet
STEG 2: Du går in på garaget.org -> När du sedan ska lägga till ett inlägg med bild så trycker du på "Skriv Svar" -> Sedan kommer det upp en ruta som man kan skriva sitt svar i, ovanför rutan finns det några knappar och på en av dom står det "Img" -> TRYCK på "Img" -> Då kommer det komma upp något som er ut såhär " [img][/img] " -> För att lägga till din bild ska du nu kopiera in länken på bilden från forzamotorsport.net, Länken ska ligga imellan dom två "lådorna", det ska se ut såhär = [img]Din Valda länk. se[/img] -> Sedan trycker du bara på skicka så kommer din bild visas i den valda tråden.
[img]betyder att den bild börjar och[/img] betyder att den slutar.
Hoppas detta svar var till stor hjälp till dig och om detta nu inte skulle funka så kan du inte lägga upp bilder THE END
Varför stannar inte mina bilder som era? Använder IMG som du sa Leafbox, men så fort ja loggar ut från Forza sidan så försvinner bilderna :S
STEG 1: Du går till forzamotorsport.net -> loggar in -> My Forza -> skrollar ner tills du ser "My Gallery" -> Sedan trycker du på bilden så att den förstoras, sedan högerklickar du på bilden och väljer "Open Image/Öppna Bild" -> sedan kopierar du länken i address fältet
STEG 2: Du går in på garaget.org -> När du sedan ska lägga till ett inlägg med bild så trycker du på "Skriv Svar" -> Sedan kommer det upp en ruta som man kan skriva sitt svar i, ovanför rutan finns det några knappar och på en av dom står det "Img" -> TRYCK på "Img" -> Då kommer det komma upp något som er ut såhär " " -> För att lägga till din bild ska du nu kopiera in länken på bilden från forzamotorsport.net, Länken ska ligga imellan dom två "lådorna", det ska se ut såhär = Din Valda länk. se -> Sedan trycker du bara på skicka så kommer din bild visas i den valda tråden.
STEG 2: Du går in på garaget.org -> När du sedan ska lägga till ett inlägg med bild så trycker du på "Skriv Svar" -> Sedan kommer det upp en ruta som man kan skriva sitt svar i, ovanför rutan finns det några knappar och på en av dom står det "Img" -> TRYCK på "Img" -> Då kommer det komma upp något som er ut såhär " " -> För att lägga till din bild ska du nu kopiera in länken på bilden från forzamotorsport.net, Länken ska ligga imellan dom två "lådorna", det ska se ut såhär = Din Valda länk. se -> Sedan trycker du bara på skicka så kommer din bild visas i den valda tråden.
1.Leafbox 2.Malheus 3.Tokigast1991 4.TheMan 5.SannaK 6.Doomsayerz 7.The Fattaren 9.WanganMeetJDM 10.chevyrottan 11.permodanne92 12.petski 13.BlueSpeeD 92 14.bansheemartin är kanske med om jag kan.