1810
Sök

M3 frontspoiler, dimljus fästen ?

76 Inlägg
11 juli 2010
Trådstartare
Hade tänkt köpa mig en m3 frontspoiler och efter att ha kollat runt på lite stylingsidor så det som ingår e lister och nät står där, men där står ingeting om att man får med fästen till dimljusen, så e det någon som vet om jag kan ta dem dimljus fästena på min original frontspoiler så att dem passar på m3 fronten ?

Thorssa
11 juli 2010
Du kan ta de som sitter på din originalfront.

76 Inlägg
11 juli 2010
Trådstartare
ok, tack för svar big_smile

///R-Rated
522 Inlägg
11 juli 2010
mnsn skrev:

Säker på att det passar?
När jag köpte m paket till min förra 330 så fick jag köpa till andra fästen.
Kan ju skilja på m fronten dock. Det finns ju två modeller av m3 front jag har varianten som inte sitter original på m3 e46.

Redigerat: Såg nu att det var e36 det gällde!
Senast redigerat av nikotino (11 juli 2010)

/// BMW M3 E92 - Projekt
/// M3 e46 projektbilder
If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blu n´white

323 Inlägg
11 juli 2010
Ett tips på din motor är att skaffa insuget från M50 motorn, de ger mer effekt på topp varven.

http://www.bmw-m.net/techdata/m50vsm52.htm

Thorssa
12 juli 2010
nikotino skrev:
mnsn skrev:

Säker på att det passar?
När jag köpte m paket till min förra 330 så fick jag köpa till andra fästen.
Kan ju skilja på m fronten dock. Det finns ju två modeller av m3 front jag har varianten som inte sitter original på m3 e46.

Redigerat: Såg nu att det var e36 det gällde!

Jag bytte från original till en BMW original M3-front och det var likadana dimljusfästen. Jag vet däremot inte hur det ser ut om man köper fronten som ingick i M-paketet men skillnaderna är så små på E36 att det bör vara samma. Köper man en kopia vet man ju däremot aldrig...
Senast redigerat av Thorssa (12 juli 2010)

68 Inlägg
24 augusti 2010
Vart ifrån köper du m-front ?

76 Inlägg
24 augusti 2010
Trådstartare
köper den från www.styling4u.se

28 Inlägg
3 september 2010
Jag kan fixa M-look stötfångare betydligt billigare. Direkttransport från Tyskland åt dig. Även andra delar.
PMa!

//John

10 Inlägg
17 maj 2013
Nu hoppar jag in lite här i denna diskutionen med en annan fråga men jag tänkte se ifall ni visste vart jag jag få tag på fästen till M-paket för min Bmw e46 facelift ? smile

OUTLAW1
17 maj 2013
_style_ skrev:
Nu hoppar jag in lite här i denna diskutionen med en annan fråga men jag tänkte se ifall ni visste vart jag jag få tag på fästen till M-paket för min Bmw e46 facelift ? smile

Enklast är ju BMW/Bilia Group..
Alltså din närmsta BMW handlare.

10 Inlägg
18 maj 2013
Okej så det e så pass enkelt , underbart , tack så mycket ! smile
OUTLAW1 skrev:
_style_ skrev:

Enklast är ju BMW/Bilia Group..
Alltså din närmsta BMW handlare.

Sök