Riktigt trevligt och stort tack till arr/team etc kommer garanterat om 2 veckor... bilder kommer upp efter redigering P.S. om nån har bilder på den silvriga CTR:en med svart huv så får ni gärna PMa mig
We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.
/Captain Howdy
Tack för en supertrevlig kväll! Skönt att få en gångs skull få åka på ett väl arrangerat arr och slippa stå där själv med block och penna, mycket roligt
Blev väldigt förvånad av att komma så långt i stegen. När Danne sa att jag var i final trodde jag han drev med mig Min stackars bil som knappt går att starta med höll ju några repor iallafall, sen lossnade den provisoriska fastsättningen av avgassystemet ner å då var det bara att krypa till garaget
Detta va första Södertälje träffen för mig. Fy fan va BRA den va. Jag kommer att komma fler gånger:) Synd att man har automat annars hade man test "fikat"
Verkar bara va dom med personligskylt som inte är blurrade av någon anledning?
Många som har personligskylt har sagt till mig att dom tycker det är tråkigt att man blurra dom. med tanke på att dom köpt dom för att vara speciella. men så klart blurrar jag till nästa gång om ni inte vill att dom ska synas;)
Verkar bara va dom med personligskylt som inte är blurrade av någon anledning?
Många som har personligskylt har sagt till mig att dom tycker det är tråkigt att man blurra dom. med tanke på att dom köpt dom för att vara speciella. men så klart blurrar jag till nästa gång om ni inte vill att dom ska synas;)
Låter konstigt.
Inte tycka att jag är otrevlig eller så med denna fråga men varför blurrar du skyltar överhuvudtaget? Måste ju finnas en anledning till att du blurrar från första början? (jag vet varför man blurrar) en vanliga ABC 123 skylt är lika personlig som en KALLE skylt. Blurra allt tycker jag är bäst