Vilken mobiltelefon har du vart mest nöjd med?

FoXoN
12 juli 2010 · 502 Inlägg

KennethL skrev:
Nokia N95 är den skönaste luren jag haft. Jag hade nog tur med min då den aldrig krånglade, tyvärr är den inte med oss längre efter ett litet missöde. Annars självklart Nokia 3310/3330, helt underbara lurar.

Har en SE W995 nu och det är något jag ångrade från första dagen jag fick den. Kameran är inte mycket att hänga i granen och det är inte heller någon kvalitet i SE's telefoner rent generellt. Första och förhoppningsvis sista gången jag köper en SE.

Jag har också w995. Jag tycker att kameran är ganska bra i den. Det man måste tänka på är att alltid göra rent lins öppningen... samlas ofta en massa flott där när man håller i telefonen. Som denna bild t.ex.

http://img375.imageshack.us/img375/1086/dsc00009nc.jpg

Visst, inget super foto. Men man får tänka på att det är en mobil kamera. smile Fast finns det något mobilkamera som jag hatar så är det SE satio kameran. Helt värdelös.

Puttski
12 juli 2010 · 250 Inlägg

Hade en SE K610i i ca 4 år och den e jag mycket nöjd med. Inga fel överhuvudtaget, och då blev den ändå ganska vårdslöst behandlad.

Nu har jag en SE U10 Aino som jag också är mycket nöjd med.. Dock bara haft den i 6 månader.

Volkswagen - Das Auto
KennethL
12 juli 2010 · 412 Inlägg

FoXoN skrev:

KennethL skrev:
Nokia N95 är den skönaste luren jag haft. Jag hade nog tur med min då den aldrig krånglade, tyvärr är den inte med oss längre efter ett litet missöde. Annars självklart Nokia 3310/3330, helt underbara lurar.

Har en SE W995 nu och det är något jag ångrade från första dagen jag fick den. Kameran är inte mycket att hänga i granen och det är inte heller någon kvalitet i SE's telefoner rent generellt. Första och förhoppningsvis sista gången jag köper en SE.

Jag har också w995. Jag tycker att kameran är ganska bra i den. Det man måste tänka på är att alltid göra rent lins öppningen... samlas ofta en massa flott där när man håller i telefonen. Som denna bild t.ex.

http://img375.imageshack.us/img375/1086/dsc00009nc.jpg

Visst, inget super foto. Men man får tänka på att det är en mobil kamera. smile Fast finns det något mobilkamera som jag hatar så är det SE satio kameran. Helt värdelös.

Jovisst har du rätt där, det är ju trots allt en mobilkamera - de bilderna jag har lagt upp på bilen är tagna med min W995. Men jag fick mycket bättre bilder med min gamla N95:a. smile

135
├┼┼
24 R
Pontus1991
12 juli 2010 · 423 Inlägg

Var riktigt nöjd med min k810i som jag haft i 3 år tror jag? tills jag köpte en Iphone i juni, den är oslagbar.

Noiseprojekt
12 juli 2010 · 1 523 Inlägg

http://img1.loadtr.com/b-376326-siyah_kapakl%C4%B1_nokia_6060.jpg

Är snart inne på 6 året med den mobilen, har aldrig strulat mer än att T9an är full så den tappar ord om man knappar in ett nytt..

FreddeK
12 juli 2010 ·

kul att se att nokia regerar härsmile kan nog hålla med! hade en 8210för massa pår sedan, shit vad hitec den var på sin tid, bra telefon i väldigt litet format=) aldrig haft problem med gamla nokias, funkade alltid!

FoXoN
12 juli 2010 · 502 Inlägg

FreddeK skrev:
kul att se att nokia regerar härsmile kan nog hålla med! hade en 8210för massa pår sedan, shit vad hitec den var på sin tid, bra telefon i väldigt litet format=) aldrig haft problem med gamla nokias, funkade alltid!

Håller med. 8310an klådde ju allt motstånd i storlek den tiden. Har 2st ligger i byrålåda. Man har samlat på sig lite klassiker genom åren. xD

Senast redigerat av FoXoN (12 juli 2010)

FoXoN
12 juli 2010 · 502 Inlägg

Tog en bild på dom mobiler som finns i huset. Brödernas telefoner skulle också vara med tydligen. (ainon och sation) smile

http://img228.imageshack.us/img228/2198/pict7165.jpg

Ska ha fler lurar. Men hittade inte alla.

MrL Med lem
12 juli 2010 · 624 Inlägg

iPhone helt klart. smile

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se
Super40
12 juli 2010 · 415 Inlägg

Jag skulle nog också säga K750, den slår allt på fingrarna när det kommer till täckning smile K810:an som jag har haft i tre år nu är också fin, frågan nu är ja bara vilken man ska sen? Det blir garanterat en Ericsson.

Våga vägra iPhone!

, ___
/ _ _ _\_
⌠¯¯¯¯¯' [☼===☼]
`()_);-;()_)--o--)_)
FoXoN
12 juli 2010 · 502 Inlägg

Super40 skrev:
Jag skulle nog också säga K750, den slår allt på fingrarna när det kommer till täckning smile K810:an som jag har haft i tre år nu är också fin, frågan nu är ja bara vilken man ska sen? Det blir garanterat en Ericsson.

Våga vägra iPhone!

Tycker samma här. Jag ska nog hålla mig till SE. Har aldrig riktigt gillat iPhone.

Nitrometanskada Gött mos
12 juli 2010 · 1 096 Inlägg

Mest nöjd med min gamle trotjänare Sony Ericsson W200

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
twin_cam Smålänning
12 juli 2010 · 7 877 Inlägg

Bästa jag haft är min SE K700i, då var kvalitén på topp smile Den telefonen verkar odödlig, så mycket misshandel som den fått, och den bara fungerar! Lite WD40 på joysticken då och då bara smile Och alltid bra mottagning smile

Efter den är det nog Ericsson T65, också grymt hållbar, gick i scouterna på den tiden, och vi hade vinterhike, och låg i vindskydd. Den natten va det 25 minusgrader, och telefonen trillar ut och hamnar i en snödriva där den ligger hela natten, funkade perfekt på morgonen! Och hade fan 2 veckors batteritid big_smile Det som gör att den inte va bäst va att den inte hade kamera och färgskärm.

Har dock bytt märke nu (till Samsung) efter att jag blev grymt missnöjd med en W302, seg skitmobil som bara strulade, och en till SE som stängde av sig själv ibland.

Har en Samsung GT-B2700 nu, verkar bra än sålänge.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Pontus1991
12 juli 2010 · 423 Inlägg

Super40 skrev:
Jag skulle nog också säga K750, den slår allt på fingrarna när det kommer till täckning smile K810:an som jag har haft i tre år nu är också fin, frågan nu är ja bara vilken man ska sen? Det blir garanterat en Ericsson.

Våga vägra iPhone!

Iphonen har helt klart bättre täckning än K750, och det har jag bevis på då min kompis har k750 och vi kör båda på telias nät, jag brukar alltid ha 1-2 pluppar när han tappar täckning

Tribbe SAAB♥SUBARU
12 juli 2010 · 1 636 Inlägg

FoXoN skrev:
Tog en bild på dom mobiler som finns i huset. Brödernas telefoner skulle också vara med tydligen. (ainon och sation) smile

http://img228.imageshack.us/img228/2198/pict7165.jpg

Ska ha fler lurar. Men hittade inte alla.

Den blåa siemens'n där är nog den näst bästa telefon jag haft. Vet dock inte vad den heter tongue

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
FoXoN
12 juli 2010 · 502 Inlägg

twin_cam skrev:
Bästa jag haft är min SE K700i, då var kvalitén på topp smile Den telefonen verkar odödlig, så mycket misshandel som den fått, och den bara fungerar! Lite WD40 på joysticken då och då bara smile Och alltid bra mottagning smile

Efter den är det nog Ericsson T65, också grymt hållbar, gick i scouterna på den tiden, och vi hade vinterhike, och låg i vindskydd. Den natten va det 25 minusgrader, och telefonen trillar ut och hamnar i en snödriva där den ligger hela natten, funkade perfekt på morgonen! Och hade fan 2 veckors batteritid big_smile Det som gör att den inte va bäst va att den inte hade kamera och färgskärm.

Har dock bytt märke nu (till Samsung) efter att jag blev grymt missnöjd med en W302, seg skitmobil som bara strulade, och en till SE som stängde av sig själv ibland.

Har en Samsung GT-B2700 nu, verkar bra än sålänge.

Jag bankade en SE k700i i pannan ett antal gånger när jag var stupfull och arg. Den slutade funka då. yikes Inga synliga skador på telefonen eller pannan. Men sönder gick den. xD

FoXoN
12 juli 2010 · 502 Inlägg

Tribbe skrev:

FoXoN skrev:
Tog en bild på dom mobiler som finns i huset. Brödernas telefoner skulle också vara med tydligen. (ainon och sation) smile

http://img228.imageshack.us/img228/2198/pict7165.jpg

Ska ha fler lurar. Men hittade inte alla.

Den blåa siemens'n där är nog den näst bästa telefon jag haft. Vet dock inte vad den heter tongue

Arå, inge fel på den inte. Jag minns inte heller namnet på den. :S

Noiseprojekt
12 juli 2010 · 1 523 Inlägg

FoXoN skrev:

Tribbe skrev:

FoXoN skrev:
Tog en bild på dom mobiler som finns i huset. Brödernas telefoner skulle också vara med tydligen. (ainon och sation) smile

http://img228.imageshack.us/img228/2198/pict7165.jpg

Ska ha fler lurar. Men hittade inte alla.

Den blåa siemens'n där är nog den näst bästa telefon jag haft. Vet dock inte vad den heter tongue

Arå, inge fel på den inte. Jag minns inte heller namnet på den. :S

SIEMENS A50 FFS! wink

martinn
12 juli 2010 · 2 624 Inlägg

N95 helt klart! smile har den fortfarande efter 2 år! Funkar klockrent big_smile

Hatar dock alla sony ericsson lurar!

Volvo S60 2,5T Summum "S60n" (2005)
Niklas1987 NO
12 juli 2010 · 2 182 Inlägg

Min SE som jag inte vet namnet på, men det står walkman på den iallfall så ganska ny är den väl tongue

Sämsta telefonen jag haft va en SAGEM, vem fan var geniet på det företaget som trodde att alla gilla att hör en ko,tupp,katt,hund när telefonen ringde, bara massa  jävla djur läten som man kunde välja på till signal. Sen gick skiten sönder när jag tryckte på lägg på knappen sad

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang