Helsingborgs Träffarna Fredagar och Lördagar!

hoteyes
12 juli 2010 · 457 Inlägg

Då gör jag ett nytt försök med en ny tråd!

Startar upp en tråd angående träffarna på helgerna här vi kan ha eftersnack med mera inga diskutioner angående olaglig street racing då stängs denna tråden ner igen. !

Samlas som vanligt  21.00 på Väla Max parkering
Jag är ej ansvarig för träffarna utan Race 4 fun.
www************

Senast redigerat av hoteyes (12 juli 2010)

Tubbex
12 juli 2010 · 1 517 Inlägg

låter bra. smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
hoteyes
13 juli 2010 · 457 Inlägg

Tubbex skrev:
låter bra. smile

ABSOLUT wink

Svamp3n Livsnjutare
13 juli 2010 · 155 Inlägg

Fint att man kom till city gross på ättekulla i helgen & där va inte en kotte hahaha, men men kommer till max på väla till helgen om ni inte hinner ändra ställe innan dess -.-, Fick höra att där va en hel del folk smile

BMW 318 "Rusty" (1991)
Static35
13 juli 2010 · 293 Inlägg

seriöst. finns 2forums som är speciellt för Helsingborg behövs inte diskuteras på garaget.org mer . mods stänger tråd efter tråd efter tråd att ingen förstår att det som pågår i Helsingborg är 90% olagligt

ingen som tvingar mig läsa trådarna nej men lite tröttsamt och se nya och nya trådar om Helsingborg då ingen vettigt skrivs bara "händer något idag" "jag kommer idag" etc

Andreas79
13 juli 2010 · 3 968 Inlägg

Tycker det är bra att det finns en speciell tråd som är
seriös med faktiskt här på garaget just angående Helsingborg smile

Senast redigerat av Andreas79 (13 juli 2010)

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
-Brink-
13 juli 2010 · 378 Inlägg

Svamp3n skrev:
Fint att man kom till city gross på ättekulla i helgen & där va inte en kotte hahaha, men men kommer till max på väla till helgen om ni inte hinner ändra ställe innan dess -.-, Fick höra att där va en hel del folk smile

Samma för mig här. Hitta ingenting så körde hem igen.

Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.
Nissan 350Z GT "Rocket Bunny" (2003)
Static35
13 juli 2010 · 293 Inlägg

Andreas79 skrev:
Tycker det är bra att det finns en speciell tråd som är
seriös med faktiskt här på garaget just angående Helsingborg smile

Har inte sagt att det inte finns trådar som är seriösa men det är folk som spårar ur rätt snabbt med sina inlägg/svar det blir alltid diskussioner om race m.m.

bättre göra en tråd som är som notis/låst om var  träffarna är i Skåne "hbg ystad m.m" för det är oftast samma träff punk/tider

Andreas79
13 juli 2010 · 3 968 Inlägg

Static35 skrev:

Andreas79 skrev:
Tycker det är bra att det finns en speciell tråd som är
seriös med faktiskt här på garaget just angående Helsingborg smile

Har inte sagt att det inte finns trådar som är seriösa men det är folk som spårar ur rätt snabbt med sina inlägg/svar det blir alltid diskussioner om race m.m.

bättre göra en tråd som är som notis/låst om var  träffarna är i Skåne "hbg ystad m.m" för det är oftast samma träff punk/tider

Aha då förstår jag hur du menar ... lugnt smile

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
hoteyes
13 juli 2010 · 457 Inlägg

Static35 skrev:

Andreas79 skrev:
Tycker det är bra att det finns en speciell tråd som är
seriös med faktiskt här på garaget just angående Helsingborg smile

Har inte sagt att det inte finns trådar som är seriösa men det är folk som spårar ur rätt snabbt med sina inlägg/svar det blir alltid diskussioner om race m.m.

bättre göra en tråd som är som notis/låst om var  träffarna är i Skåne "hbg ystad m.m" för det är oftast samma träff punk/tider

håller er upptaderade innan ni åker på www.*********.se där kan ni se vart vi samlas ! smile Jusst nu är vi på Väla Max klockan  21.00 smile jag öppnade denna tråden i April för jag tyckte det var kul att någon öppnade en tråd angående helsingborg då det inte fanns någon annan så håller upptaderade på www.*********.se eller kika efter bilar med dekaler på det där det står ********* på smile

Senast redigerat av hoteyes (13 juli 2010)

Svamp3n Livsnjutare
13 juli 2010 · 155 Inlägg

hoteyes skrev:
håller er upptaderade innan ni åker på www.********.se där kan ni se vart vi samlas ! smile Jusst nu är vi på Väla Max klockan  21.00 smile jag öppnade denna tråden i April för jag tyckte det var kul att någon öppnade en tråd angående helsingborg då det inte fanns någon annan så håller upptaderade på www.*********.se eller kika efter bilar med dekaler på det där det står ******** på smile

Enligt förra tråden du skapade, läste man i den så stog det city gross & ingen uppdatering där om ny plats. inte alla som vet att ni bytat ställe  wink Var några stycken på ättekulla som inte heller visste om den nya platsen smile men men, självklart inte ditt fel big_smile  Körde runt i hela stan för att försöka hitta er men utan resultat ;p fanns bara massa raggare i stan i lördes xD.  & leta efter bilar med ''*******'' dekaler i en stad som HBG är inte lönt -.- 

Men vi ses till helgen! big_smilecool

BMW 318 "Rusty" (1991)
Razmooz
13 juli 2010 · 33 Inlägg

Var har alla roliga bilar blivit av?? Va där i lördags men inga roliga bilar alls å titta på. Tyckte det var bättre förr. Hoppas det blir bra igen snart..

smoked!!!!
Frostfjord Ljudbyggare
13 juli 2010 · 170 Inlägg

Kan meddela att vi oftare och oftare får in prestanda bilar. Hoteyes har rätt. Max/väla kl21.
Anledningen till att vi bytat plats ytterligare en gång är att city/ättekulla har svårt att husera 150-200 bilar. Men med väla ska det inte bli överfullt direkt tongue

Mitsubishi Galant "Junior" (2001)
Opel Omega (B) "Oscar" (2002)
Nitrometanskada Gött mos
13 juli 2010 · 1 096 Inlägg

Bra initiativ hoteyes!

Hoppas alla kan sköta sig nudå !

Och ja man får tydligen hålla sig väl informerad ang vart vi samlas. var på ättekulla i lördags och fann ingenting.

Vi ses!

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Static35
13 juli 2010 · 293 Inlägg

Nitrometanskada skrev:
Bra initiativ hoteyes!

Hoppas alla kan sköta sig nudå !

Och ja man får tydligen hålla sig väl informerad ang vart vi samlas. var på ättekulla i lördags och fann ingenting.

Vi ses!

varför inte köra rundor på alla ställen dom varit på innan typ max3 ställen, hbg är inte så stort max 3mils radie big_smile

WeDo
13 juli 2010 · 3 390 Inlägg

Ändra rubriken så den följer rubrikanvisningarna för evenemang.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Nitrometanskada Gött mos
13 juli 2010 · 1 096 Inlägg

Static35 skrev:

Nitrometanskada skrev:
Bra initiativ hoteyes!

Hoppas alla kan sköta sig nudå !

Och ja man får tydligen hålla sig väl informerad ang vart vi samlas. var på ättekulla i lördags och fann ingenting.

Vi ses!

varför inte köra rundor på alla ställen dom varit på innan typ max3 ställen, hbg är inte så stort max 3mils radie big_smile

Vi var på Ättekulla.. både donken/citrygross parkeringen, stattena och till och med färjehamnen fastän jag vet att det inte är så aktuellt längre med tanke på deras farthinder men ville ta mig en titt på min gamla skola (rönnowska).

Väla åkte vi förbi också men inte förrän närmare halv elva. Men du har rätt iövrigt wink

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Transporter89
16 juli 2010 · 957 Inlägg

kommer det bli något ikväll eller?

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Static35
16 juli 2010 · 293 Inlägg

BadBoy89 skrev:
kommer det bli något ikväll eller?

Samlas som vanligt  21.00 på Väla Max parkering
Jag är ej ansvarig för träffarna utan *********.

pls läs innan big_smile

Svamp3n Livsnjutare
16 juli 2010 · 155 Inlägg

Ses snart ;D.

BMW 318 "Rusty" (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang