7340
Sök

Hur lägger man upp bilder i en projekt tråd? Hjälp

496 Inlägg
12 juli 2010
Trådstartare
Som rubriken lyder så undrar jag alltså hur man får upp bilderna i en projektråd? Har aldrig gjort  det förut och trycker man ladda upp bilder i galleriet om det nu är det man ska göra ? så kommer detta "Uppladdningsfunktionen i forumet är för tillfället inaktiverat. Vi arbetar på ett nytt galleri och när det blir klart kommer en ny forumuppladdningsfunktion att införas.

Har dock sett att folk laddat upp bilder precis och hur gör dem då?

Tacksam för svar : )

183 Inlägg
13 juli 2010
man laddar upp bilderna på http://imageshack.us/ och länkar bilderna därifrån

4 005 Inlägg
13 juli 2010
Evo-Offer skrev:
någon som vet då varför man itne kan ladda upp genom garaget längre direkt när man uppdaterar tråden?

De bygger om bildsystemet totalt, och i väntan på det nya systemet så skiter de i att laga det gamla som har pajjat.

Om du går till "Min sida" och sedan galleriet, så kan du ladda upp bilderna där.

När du sedan kolllar på bilden så har du BB-koden som du kan kopiera och klistra in i din tråd.
Kopiera sedan bildbeskrivningstexten ovanför bilden och klistra in under BB-koden i din tråd.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
13 juli 2010
Evo-Offer skrev:
linuslinje skrev:
Evo-Offer skrev:
någon som vet då varför man itne kan ladda upp genom garaget längre direkt när man uppdaterar tråden?

De bygger om bildsystemet totalt, och i väntan på det nya systemet så skiter de i att laga det gamla som har pajjat.

Om du går till "Min sida" och sedan galleriet, så kan du ladda upp bilderna där.

När du sedan kolllar på bilden så har du BB-koden som du kan kopiera och klistra in i din tråd.
Kopiera sedan bildbeskrivningstexten ovanför bilden och klistra in under BB-koden i din tråd.

aha okey då vet man de..japp vet hur man gör..lite drygt bara:)

Inte så drygt om man har två eller fler flikar med garaget uppe smile Då är det ju samma sak som att använda photobucket eller liknande.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

496 Inlägg
13 juli 2010
Trådstartare
Tack för hjälpen allt löst nu!

Sök