Bara jag som är extremt rädd för polisen?

R-Mikkola
13 juli 2010 · 39 Inlägg

Som rubriken lyder.
Jag är helt otroligt skit rädd för polisen, även om jag inte gjort något är jag jätte rädd.
Skulle göra allt för att slippa att se en polis när jag är ute och kör!

Det är så man bajsar ner sig när man ser att polisen ligger bakom en i trafiken!

Så nu undrar jag om det är mig det är fel på eller lider andra av det här med!?

Memme I'am AWESOME..
13 juli 2010 · 2 783 Inlägg

Gjorde samma när jag med fick körkortet, men sen insåg jag att dom är med bara människor. så nu kör jag om dom i lite högre hastigheter.. typ 55 på 50 väg å sånt. smile

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
MarcusL #2573
13 juli 2010 · 1 489 Inlägg

Aldrig varit rädd för polisen, har respekt för vissa bara smile

• Även den starka måste ta i när han skiter
kawiZz RMR-Crew
13 juli 2010 · 478 Inlägg

Memme skrev:
Gjorde samma när jag med fick körkortet, men sen insåg jag att dom är med bara människor. så nu kör jag om dom i lite högre hastigheter.. typ 55 på 50 väg å sånt. smile

Haha, kör du runt med låtsaspicka i bilen också eller? riktig gangster du!

ont ; har aldrig varit rädd för polisen, själv har jag upplevt att polisen är dem som är rädda och osäkra, och det ger dem rätt att handla som dom gör tror dom.
gäller dock inte trafikpoliser, dom är bara dryga.

ps : detta är av egna erfarenheter med möten med polisen, jag drar inte alla över en kant.

Memme I'am AWESOME..
13 juli 2010 · 2 783 Inlägg

kawizzi - Hell yeah, jag har en platspistol som sprutat vatten i bilen som jag använder när jag blir rädd för dom. big_smile hahaha..

OnT - nä men kan hålla med om att de känns som dom sitter o stirrar lite mycket när man är vid rödljus m.m.. Och tittar man tillbaka så sitter dom helt sura å blänger. Trevligt, man får köpa en Corvette,Mustang eller något så får man kanske en glad minn eller kanske en tumme istället? big_smile

Senast redigerat av Memme (13 juli 2010)

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
JE
13 juli 2010 · 227 Inlägg

Memme skrev:
OnT - nä men kan hålla med om att de känns som dom sitter o stirrar lite mycket när man är vid rödljus m.m..Och tittar man tillbaka så sitter dom helt sura å blänger. Trevligt, man får köpa en Corvette,Mustang eller något så får man kanske en glad minn eller kanske en tumme istället? big_smile

När det händer mig så tokler jag bara och vinkar glatt big_smile, Har fått många olika reaktioner på det...Allt från dem bara skrattar till att dem lägger sig bakom mig och stannar och gör ett alkotest och drogtest...hahaha

Dum spiro, spero...
Nissan 200sx s13 "Ozunu" (1992)
BMW E36 325i "BabyBlåBär" (1991)
jocke_gronberg
13 juli 2010 · 4 586 Inlägg

Blev jagad en gång då dom tyckte jag tog en sväng lite väl häftigt. Blev lite rätt när blåljusen kom efter. Men snälla var dom ändå. Dom gör bara sitt jobb är som vilken person som helst. Inget att vara rädd för

kalebo_racer
13 juli 2010 · 21 Inlägg

jag är inte rädd jag heller men jag har stor respekt för dom!men man tror ju att man har gjort något fel när man har de bakom sig......

men jag förstår att du blir rädd mikkola man vet ju inte vad du har gjort lagt en lakris eller tappat olja ur foorden.......HAHA

mvh BONDEN

Volvo V70 2,5T "TURBO ÅKAT" (1998)
Volvobrud83 The one and only ;) Take it or live it :P
13 juli 2010 · 327 Inlägg

Inte rädd men som sagt har respekt och blir så klart fundersam om dom följer efter under en längre tid.

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
IDMUD
13 juli 2010 ·

Lär dig dina rättigheter och skyldigheter i trafiken, så vet du när det är dags att bli orolig wink

666_Beast
13 juli 2010 · 1 863 Inlägg

Har man inte gjort nåt fel eller olagligt är det inget problem.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.
lodiseN
13 juli 2010 · 806 Inlägg

R-Mikkola skrev:
Som rubriken lyder.
Jag är helt otroligt skit rädd för polisen, även om jag inte gjort något är jag jätte rädd.
Skulle göra allt för att slippa att se en polis när jag är ute och kör!

Det är så man bajsar ner sig när man ser att polisen ligger bakom en i trafiken!

Så nu undrar jag om det är mig det är fel på eller lider andra av det här med!?

Sluta röka på och köra med droger i bilen:cool:

BMW 525i "LågtryckarN" (1990)
770_EVOLVE GREASEMONKEY
13 juli 2010 · 822 Inlägg

Det är inte så konstigt att många är mer rädda för polisen en "respekterar" dom, 9/10 av dom jag sett i olika fall beter sig som nötter, dom hotar och nedvärderar sig själva på detta viset, jag har ingen som helst respekt till en trafikpolis ..

Mvh S.Österdahl
BMW 525i (1989)
lodiseN
13 juli 2010 · 806 Inlägg

770_EVOLVE skrev:
Det är inte så konstigt att många är mer rädda för polisen en "respekterar" dom, 9/10 av dom jag sett i olika fall beter sig som nötter, dom hotar och nedvärderar sig själva på detta viset, jag har ingen som helst respekt till en trafikpolis ..

+1 man ska jävlas med dom så mycke de går, dom visar ingen jävla respekt alls då ska dom ha det tillbaka

BMW 525i "LågtryckarN" (1990)
volvoentusiasten
13 juli 2010 · 4 005 Inlägg

lodiseN skrev:

770_EVOLVE skrev:
Det är inte så konstigt att många är mer rädda för polisen en "respekterar" dom, 9/10 av dom jag sett i olika fall beter sig som nötter, dom hotar och nedvärderar sig själva på detta viset, jag har ingen som helst respekt till en trafikpolis ..

+1 man ska jävlas med dom så mycke de går, dom visar ingen jävla respekt alls då ska dom ha det tillbaka

dem?

Aningen trångsynt att tro att alla människor i en yrkeskår är likadana.........!

Är man trevlig, ja då blir man behandlad trevligt.

Muttley
13 juli 2010 ·

om man är så rädd som TS borde man söka hjälp. eller låsa in sig.

R-Mikkola
13 juli 2010 · 39 Inlägg

tkd_rille skrev:
om man är så rädd som TS borde man söka hjälp. eller låsa in sig.

hahaha, Jag har ju inget att vara rädd för det är ju det, det ända är ju att man ska åka på flygande och då är ja dyng torsk! får leta upp lite lugnande så jag kan sluta oroa mig smile

lodiseN
13 juli 2010 · 806 Inlägg

linuslinje skrev:

lodiseN skrev:

770_EVOLVE skrev:
Det är inte så konstigt att många är mer rädda för polisen en "respekterar" dom, 9/10 av dom jag sett i olika fall beter sig som nötter, dom hotar och nedvärderar sig själva på detta viset, jag har ingen som helst respekt till en trafikpolis ..

+1 man ska jävlas med dom så mycke de går, dom visar ingen jävla respekt alls då ska dom ha det tillbaka

dem?

Aningen trångsynt att tro att alla människor i en yrkeskår är likadana.........!

Är man trevlig, ja då blir man behandlad trevligt.

Då menar jag dem som är svin, du är nog trångsynt för att så e de verkligen inte (vissa) kommer fram med yxan i högsta höjd och försöker dum förklara en, grattis om du inte har träffat på detta

BMW 525i "LågtryckarN" (1990)
Grabber Dagdrömmare
13 juli 2010 · 2 836 Inlägg

Det är många som behöver kaling byte så fort dom ser en polisbil i backspegel.
Jag bli glad bara jag sliper dejta dom när jag jobbar - lb chaffis.
Sen är jag också "tidigare känd" cool

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
volvoentusiasten
13 juli 2010 · 4 005 Inlägg

lodiseN skrev:

linuslinje skrev:

lodiseN skrev:

+1 man ska jävlas med dom så mycke de går, dom visar ingen jävla respekt alls då ska dom ha det tillbaka

dem?

Aningen trångsynt att tro att alla människor i en yrkeskår är likadana.........!

Är man trevlig, ja då blir man behandlad trevligt.

Då menar jag dem som är svin, du är nog trångsynt för att så e de verkligen inte (vissa) kommer fram med yxan i högsta höjd och försöker dum förklara en, grattis om du inte har träffat på detta

Klart det finns svin, det finns det överallt, som sagt, men alla är det inte.

Jag har också mött otrevliga poliser, men jag har även mött otrevliga dagisfröknar. Faktiskt så har jag träffat flera elaka kärringar på dagis än elaka poliser wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang