Eftersnack: Örebro Street Meet Lördag 17 Juli på Ica Maxi

Effektiv
20 juli 2010 · 344 Inlägg

Scoore skrev:
Bilder finns här som tidigare skrivet i tråden.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=184970

ja jo det har jag redan sett.

men någon måste ju ha mera bilder ?

FreddeK
20 juli 2010 ·

Effektiv skrev:

Scoore skrev:
Bilder finns här som tidigare skrivet i tråden.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=184970

ja jo det har jag redan sett.

men någon måste ju ha mera bilder ?

tyckte inte det var så många som fotade tyvärr.

Gladh90
20 juli 2010 · 124 Inlägg

Denrosatoffeln har en massa bilder som han tog som bara inte blitt upplagda här än smile så skriv till honom så ska ni nog se att ni får bilder big_smile

PatrikLundqvist
20 juli 2010 · 130 Inlägg

Tja, har lite bilder här. Tog bara rakt av smile Är det någon som vill att jag plockar bort någon bild så säg till, säg även till om ni använder bilderna smile


http://www.pixbox.se/alb_show_id1193835_page0.html

PatrikLundqvist>,
E85 för miljöns skull.
mmiliss
20 juli 2010 · 24 Inlägg

Haha, va roligt detta är. Att de knappast går att ha en sån här tråd utan tjabbel om ditten & datten.

Planeras det någon ny träff nu i sommar? Vi missade ju tyvärr denna. En till innan sommarens slut tycker jag! smile

Camilla andersson ! ;)
Volvo 945 (1994)
TEASER Svetsare
20 juli 2010 · 828 Inlägg

FreddeK skrev:

Spelis skrev:

FreddeK skrev:

va fan snackar du om? pundar du eller?

Han har druckit en 3,5a för mycket..
Eller så inser han bara att folk inte gillar rostiga 740is som brölar.

ja jo så kan det ju vara...man blev ju lite orolig där för killen.

nä jag har varken druckit nån 3,5a eller pundar , du sitter å säger att du vill se street bilar å sitter å kör en bmw dit det är ju inte mkt till streetbil inte, inte ett dugg bättre än volvo, bara mycket fulare tyngre och går förjävla mycket sämre

Angry Drift Team
Spelis
20 juli 2010 · 1 926 Inlägg

WildstyleZ skrev:

FreddeK skrev:

Spelis skrev:

Han har druckit en 3,5a för mycket..
Eller så inser han bara att folk inte gillar rostiga 740is som brölar.

ja jo så kan det ju vara...man blev ju lite orolig där för killen.

nä jag har varken druckit nån 3,5a eller pundar , du sitter å säger att du vill se street bilar å sitter å kör en bmw dit det är ju inte mkt till streetbil inte, inte ett dugg bättre än volvo, bara mycket fulare tyngre och går förjävla mycket sämre

Men hur kan du få det till att en sur gammal 740GL är rappare än en bmw med 350hk, vakna för f-n..

_Dalle_ Unknown Örebro
20 juli 2010 · 291 Inlägg

Vad fan är detta?? Sitta och bråka över en skärm. Ska inte vi bilintresserade försöka hålla sams annars kan man lägga ner allt och bara visa sin/sina bilar för kompisar om det är bättre.

Var man än läser så är det bara en massa gnäll och bråk..... tråkigt men så verkar det vara. att folk inte kan hålla sams för att man har olika bilar och så. Även om jag kanske inte tycker om saab så säger jag ju inte det för det finns ju någon annan som gillar saab men inte volvo och då tycker jag inte vi ska vara sura på varandra för att vi tycker olika. Men alla kanske skulle åka BMW eller kanske bara Nissan eller bara supra. Fan vad tråkigt det skulle bli då!
Alla kanske inte har råd att ha en ny fin bil häller men vill vara med på träffaran.

Trött på allt jävla gnäll. Tycker att man ska respektera alla! Sen är det kanske inte så kul att det kommer några med megafoner på taket och spelar dålig musik. Det tycker itne jag häller för det låter ju inte så bra ur megafoner. Men det hjälper iaf inte att sitta här och tro att någe ska bli bättre.

Föresten så är det sånt vi kanske får räkna med om man har en Öppen träff eller vad det nu heter.....

MVH // Dalle

Volvo s40 "airride" (2000)
Volkswagen Buggy "Bugrun 2012" (1967)
Gladh90
20 juli 2010 · 124 Inlägg

_Dalle_ skrev:
Vad fan är detta?? Sitta och bråka över en skärm. Ska inte vi bilintresserade försöka hålla sams annars kan man lägga ner allt och bara visa sin/sina bilar för kompisar om det är bättre.

Var man än läser så är det bara en massa gnäll och bråk..... tråkigt men så verkar det vara. att folk inte kan hålla sams för att man har olika bilar och så. Även om jag kanske inte tycker om saab så säger jag ju inte det för det finns ju någon annan som gillar saab men inte volvo och då tycker jag inte vi ska vara sura på varandra för att vi tycker olika. Men alla kanske skulle åka BMW eller kanske bara Nissan eller bara supra. Fan vad tråkigt det skulle bli då!
Alla kanske inte har råd att ha en ny fin bil häller men vill vara med på träffaran.

Trött på allt jävla gnäll. Tycker att man ska respektera alla! Sen är det kanske inte så kul att det kommer några med megafoner på taket och spelar dålig musik. Det tycker itne jag häller för det låter ju inte så bra ur megafoner. Men det hjälper iaf inte att sitta här och tro att någe ska bli bättre.

Föresten så är det sånt vi kanske får räkna med om man har en Öppen träff eller vad det nu heter.....

MVH // Dalle

SÅ jävla rätt skrivit.. men det är tydligen så att det går inte klaga på dom i verkligheten heller, man kan ju undra varför gick ingen fram till den killen som störde sig och talade om det för han där PÅ PLATS? man kan inte alltid gilla andras bilar/byggen men det är något vi alla får lära oss att leva med för dom vill ha bilen/bygget för sin smak inte för alla andras!

FreddeK
20 juli 2010 ·

Wildstylez: du var väl inte ens på träffen? Sen varför tror du jag vill se en streetbil, kan du specificera ordet streetbil? Vet inte ens vad du pratar om, du yrslar mannen.

Nu måste jag förklara mig här så alla förstår.  Jag kan gärna åka på parkeringsträffar men då vill jag ju se fina bilar, lite ovanliga bilar...inte alla för det går ju inte såklart!
Nu tror ni säkert att inte en volvo 740duger för mig? Jodå absolut, en fin volvo 740 i fint skick men några shyssta fälgar och utan massa dekaler och ett gäng folk som begrundar sin baslåda tycker jag kan vara nice. kan även gå igång på amazoner...i bra skick eller rätt stuk är aldrig fel...är det en dyr bil? näää! finns ju faktiskt fina bilar av alla märken, jag är ingen märkesbög bara för jag äger en bmw, jag kanske åker merca imorgon det är det ingen som vet.

Parkeringsträffarna drar folk runt 18 -22år mestadels. klart det finns undantag. Men då sätts ju nivån och standarden där efter också. har varit på säkert hundra parkeringsträffar och sett det mesta men i mitt tycke så gillade jag inte denna...det är mitt val, det fanns liksom inget intressant att se här. såklart det fanns fina bilar men inget jag lyfte ögonbrynen för...men det är ju inte erat problem utan mitt! jag säger bara vad jag tycker.

Mvh Fredde

Senast redigerat av FreddeK (20 juli 2010)

almerstedt
20 juli 2010 · 54 Inlägg

WildstyleZ skrev:

FreddeK skrev:

Spelis skrev:
Han har druckit en 3,5a för mycket..
Eller så inser han bara att folk inte gillar rostiga 740is som brölar.

ja jo så kan det ju vara...man blev ju lite orolig där för killen.

nä jag har varken druckit nån 3,5a eller pundar , du sitter å säger att du vill se street bilar å sitter å kör en bmw dit det är ju inte mkt till streetbil inte, inte ett dugg bättre än volvo, bara mycket fulare tyngre och går förjävla mycket sämre

Bara hans fälgar är ju förfan dyrare än vilken 740 som helst. Bara det gör den ju till en större sevärdighet imo smile

BMW 335 "Touring M-sport" (2007)
Coretech
20 juli 2010 · 74 Inlägg

Ett jävla huggande här! O_o Som jag förstår det så var de första gången detta fixades?
Klart som fan de inte drar dom värsta bilarna första gången right?
Nästa gång så vet mer folk om det och de sprids mer och till slut så kanske det rullar in en ferrari eller lamborghini om det nu är de som folk går igång på?
Jag personligen ser ju hellre en bil där folk lagt ner 3 års byggtid på än en orginal lambo...

Bra exempel på en bil jag hellre ser är denna 740:
http://www.garaget.org/?car=8617

Har redan sett den och som sagt... MYCKET hellre den där på en träff en vilken jävla lambo, viper, ferrari, porchse som hellst! De där är kvalitets arbete! <3

Så den som säger att volvo är fel och töntigt osv vet ju inte ens vad dom snackar om!
Sluta bråka och var snälla mot varandra istället!

Coretech
20 juli 2010 · 74 Inlägg

almerstedt skrev:

WildstyleZ skrev:

FreddeK skrev:

ja jo så kan det ju vara...man blev ju lite orolig där för killen.

nä jag har varken druckit nån 3,5a eller pundar , du sitter å säger att du vill se street bilar å sitter å kör en bmw dit det är ju inte mkt till streetbil inte, inte ett dugg bättre än volvo, bara mycket fulare tyngre och går förjävla mycket sämre

Bara hans fälgar är ju förfan dyrare än vilken 740 som helst. Bara det gör den ju till en större sevärdighet imo smile

http://www.garaget.org/?car=8617

Dyrare än den? wink Erbjuden 6 siffrigt belopp utan att sälja... wink

FreddeK
20 juli 2010 ·

Blanda inte in min bil i det här tack , är ingen skrytpelle så vill inte förknippas med jämförelser osv. MVH Fredde

Coretech
20 juli 2010 · 74 Inlägg

FreddeK skrev:
Blanda inte in min bil i det här tack , är ingen skrytpelle så vill inte förknippas med jämförelser osv. MVH Fredde

Du borde skryta... wink du har en ovanlig bil... big_smile

en liten fråga bara... ^^ Är de orginal motorn?

Senast redigerat av Coretech (20 juli 2010)

Mr_EmCom Med.lem
20 juli 2010 · 3 759 Inlägg

FreddeK skrev:
Wildstylez: du var väl inte ens på träffen? Sen varför tror du jag vill se en streetbil, kan du specificera ordet streetbil? Vet inte ens vad du pratar om, du yrslar mannen.

Nu måste jag förklara mig här så alla förstår.  Jag kan gärna åka på parkeringsträffar men då vill jag ju se fina bilar, lite ovanliga bilar...inte alla för det går ju inte såklart!
Nu tror ni säkert att inte en volvo 740duger för mig? Jodå absolut, en fin volvo 740 i fint skick men några shyssta fälgar och utan massa dekaler och ett gäng folk som begrundar sin baslåda tycker jag kan vara nice. kan även gå igång på amazoner...i bra skick eller rätt stuk är aldrig fel...är det en dyr bil? näää! finns ju faktiskt fina bilar av alla märken, jag är ingen märkesbög bara för jag äger en bmw, jag kanske åker merca imorgon det är det ingen som vet.

Parkeringsträffarna drar folk runt 18 -22år mestadels. klart det finns undantag. Men då sätts ju nivån och standarden där efter också. har varit på säkert hundra parkeringsträffar och sett det mesta men i mitt tycke så gillade jag inte denna...det är mitt val, det fanns liksom inget intressant att se här. såklart det fanns fina bilar men inget jag lyfte ögonbrynen för...men det är ju inte erat problem utan mitt! jag säger bara vad jag tycker.

Mvh Fredde

Tror du missade m535 turbon..

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Griffin Galen!
20 juli 2010 · 723 Inlägg

de kommer ju altid bilar från den lokala skroten.. märkena skiftar men de är ofta volvo..  alla volvo är inte hemska men de är ju oika..
själv så åkte jag med i en bil dit för att träffa lite folk vilket jag gjorde så jag tyckte de var rätt trevigt!

Mvh Griffin

Gladh90
21 juli 2010 · 124 Inlägg

FreddeK skrev:
Wildstylez: du var väl inte ens på träffen? Sen varför tror du jag vill se en streetbil, kan du specificera ordet streetbil? Vet inte ens vad du pratar om, du yrslar mannen.

Nu måste jag förklara mig här så alla förstår.  Jag kan gärna åka på parkeringsträffar men då vill jag ju se fina bilar, lite ovanliga bilar...inte alla för det går ju inte såklart!
Nu tror ni säkert att inte en volvo 740duger för mig? Jodå absolut, en fin volvo 740 i fint skick men några shyssta fälgar och utan massa dekaler och ett gäng folk som begrundar sin baslåda tycker jag kan vara nice. kan även gå igång på amazoner...i bra skick eller rätt stuk är aldrig fel...är det en dyr bil? näää! finns ju faktiskt fina bilar av alla märken, jag är ingen märkesbög bara för jag äger en bmw, jag kanske åker merca imorgon det är det ingen som vet.

Parkeringsträffarna drar folk runt 18 -22år mestadels. klart det finns undantag. Men då sätts ju nivån och standarden där efter också. har varit på säkert hundra parkeringsträffar och sett det mesta men i mitt tycke så gillade jag inte denna...det är mitt val, det fanns liksom inget intressant att se här. såklart det fanns fina bilar men inget jag lyfte ögonbrynen för...men det är ju inte erat problem utan mitt! jag säger bara vad jag tycker.

Mvh Fredde

ja, men är det nu så att det lockar mer 18 - 22 åringar så får man faktist ta "skitbilar" man är fan inte miljonär då precis, eller ja såvida man inte har pappa eller mamma som betalar men alla har faktit inte den chansen! jag personligen tyckte det var en hel del fina bilar där oxå!

sirmiro Double-Unicorn Rider
21 juli 2010 · 2 486 Inlägg

Coretech skrev:
Ett jävla huggande här! O_o Som jag förstår det så var de första gången detta fixades?
Klart som fan de inte drar dom värsta bilarna första gången right?
Nästa gång så vet mer folk om det och de sprids mer och till slut så kanske det rullar in en ferrari eller lamborghini om det nu är de som folk går igång på?
Jag personligen ser ju hellre en bil där folk lagt ner 3 års byggtid på än en orginal lambo...

Bra exempel på en bil jag hellre ser är denna 740:
http://www.garaget.org/?car=8617

Har redan sett den och som sagt... MYCKET hellre den där på en träff en vilken jävla lambo, viper, ferrari, porchse som hellst! De där är kvalitets arbete! <3

Så den som säger att volvo är fel och töntigt osv vet ju inte ens vad dom snackar om!
Sluta bråka och var snälla mot varandra istället!

Värt att notera är att regnet fortfarande föll när träffen började. Många med fina välputsade bilar undviker nog att åka ut om de inte vet att det går att kliva ur bilen... wink

FreddeK
21 juli 2010 ·

Absolut Sirmiro absolut!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang