funderar på att byta ut avgassystemet på bilen nu, och då ska allt bort och dit med extraktorgrenrör, ny kat och rostfritt eller titan system. undrar vad som är bäst och ger mest??
Kan rekomendera Forza grenrör från www.tuningshop.se. Sedan räcker det med 2,5" avgas resten av vägen med en dämpare under bilen och en mindre slutdämpare.
Jag kan rekommendera, för den fattige; E36 M3 3.0 grenrör(yes it extracts) och det passar rakt på samt är skapligt pålitligt. Resten av vägen så skulle jag inte köra med http://www.schmiedmann.se/SCM5254/produ … ummer.aspx ->"Schmiedmann high flow Sport manifold M52/M54 inclusive sport catalysts" som Clintan66 länkade till, men Schmiedmann har för din bil också ska du se
Mkt möjligt att det passar rakt upp och ner det också, men de har säkert specifika system för M50 också.
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
vart kan man köpa eisenmann då?? och är de rostfritt...jag är kass på sånt här...hehe...polaren säger vad jag ska köpa sen får han skruva dit skiten...hehe