Får ut 5,8 kg i 1ohm finns länk på steget här i tråden
Uhm då får man kanske ta å kolla det steget. låter ju skönt mycket, tyckte dom jag köpte nu var mycket (mitt första köp av slutsteg) 2 mohawk 3000.1, 3000 wrms st:) Men jag lyssnar ju bara på musik så det du har är väl sjukt för mycket:)
Uhm då får man kanske ta å kolla det steget. låter ju skönt mycket, tyckte dom jag köpte nu var mycket (mitt första köp av slutsteg) 2 mohawk 3000.1, 3000 wrms st:) Men jag lyssnar ju bara på musik så det du har är väl sjukt för mycket:)
såg gööt fräckt ut, men det var ju mät i 14,4 volt hur mycket sjunker wrms när du har den på batterina på strax över 13v?
De vet jag inte ligger på 14,6 volt på tomgång å hollywood batterierna borde göra sitt dom med Åter står att så när de väl kommer i bilen
Å fy fan gör du det, ja ligger bara strax om 13 (ca 13,3-13,5) när ja har laddat batterierna fullt, dock har ja inte hollywood utan biltemas största:D Kanske skall bytta till hollywood alltså:)
hehe som erfaren korrosions tekniker ( finare ord för lortig blästrare och industrilackerare) måste jag bara säga att det var en ganska dålig teknik.. haha
hehe som erfaren korrosions tekniker ( finare ord för lortig blästrare och industrilackerare) måste jag bara säga att det var en ganska dålig teknik.. haha
Menar du nu då? han använde sand.. och han fick bort lacken.. är inte det the basics?
Menar du nu då? han använde sand.. och han fick bort lacken.. är inte det the basics?
joo men meningen med blästring är välla ändå att få det rent? och jag ser då mycket både röd och svart färg kvar på den stackars fälgen..