The fast and the furious tokyo drifting

Starke_stark
26 juni 2006 · 23 Inlägg

Fan va nice dne nu filmen är klart sevärd big_smile

vitafaran
26 juni 2006 · 142 Inlägg

vadå har du sett den eller?

Det är inte farten som räknas, det är smällen.
Eller som vi säger här i stan.
It is not the fart that counts, it is the smell.
Pearlfoto -:Player in the street:-
26 juni 2006 · 234 Inlägg

vart har du sett den då? haru laddat den nånstans el

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-
Saab 9-3 Aero TTID "SilverGhost" (2010)
Saab 9-3 2.0t Biopower SC "BlackKnight" (2010)
Karlzzon The One Evolution
26 juni 2006 · 1 627 Inlägg

den finns ute men utan text och haltaskigt format jag väntar

Fäll ner pungen och landa
Johan_e2
26 juni 2006 · 1 105 Inlägg

såg den för några dagar sen, dock så var det kass kvalitet + att några scener saknades! hehe..
Men den är helt klart sevärd!!

Rice, Rice Baby!
Projekt Skyline R33 RB25det renovering/uppgradering
--> Projekt-tråden <--
Nissan Primera "Barnvagnsbilen" (2000)
Infiniti FX35 "FXn" (2003)
Nissan Skyline R33 GTS25T "BAYSIDE" (1994)
AdamOpel DraMinBil.nu
26 juni 2006 · 1 016 Inlägg

1:an är skitbra, 2:an sådär. tyvärr sög 3:an enligt mig sad

kass story och för lite bilåk med handling. filmen saknade djup.

Senast redigerat av n0ll (27 juni 2006)

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
Xander
26 juni 2006 · 1 Inlägg

japps den nya filmen var inte mkt att ha.. iaf itne om man jämför med de bägge andra som är toppfilmer..

LazerHawke
26 juni 2006 · 1 268 Inlägg

Xander skrev:
japps den nya filmen var inte mkt att ha.. iaf itne om man jämför med de bägge andra som är toppfilmer..

dom andra filmerna hade ju dock me paul walker och han negersnuten...... 3an har varken eller sad

Phaetoon
26 juni 2006 · 8 156 Inlägg

Jag har inte sett den än, men jag ser fram emot att se den... wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Izual
26 juni 2006 · 4 571 Inlägg

Såg den nyss smile

Den var lätt sevärd iaf, gillade slutet wink

Gladen
27 juni 2006 · 311 Inlägg

Jag kollade precis klart på den ! Lite små coolt slut wink
Men håller med er som skrev innan att den inte alls var lika bra som dom andra filmerna... vilket är väldigt synd, men det såg ut som att det kommer en till film. smile

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS
vikingpower King Of The Road
27 juni 2006 · 154 Inlägg

kollade nyss på filmen...eller ja film å film lika tunn handling som vanligt ....å nått så mycke frutansvärt förnedrand att stoppa en nissan motor i en shelby/mustang fastback. å jag har inget imot japaner men dom i filmen som sku  se "coola" ut såg mest ut som några 80 tals punkare...nja inget för mig. gillade dock slutet....men jag förstår inte varför dom ska krascha eller förlöjliga alla jänkare....å de va lite kul mitt i filmen när det blev biljakt....att dom som skulle köra i från den där coolingen driftade...varför? de går ju betydligt fortare om dom hade kört normalt...okej de ä en drift film men ... de ä lite overkill om man blir jagad av en som ska döda en......


Seriöst tycker ni den va bra? visst var det schysta bilar med men de va nog allt filmen sög ju puuuuuung

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Men man måste veta sina begränsningar.
Lights out,Game Over!
onej84
27 juni 2006 · 1 854 Inlägg

Jag väntar tills den går på bio smile

patrik_sct-tuning
27 juni 2006 · 124 Inlägg

Jag längtar tills fredag...den verkar cool på trailern...man ser inte direkt en sådan här film för handlings skull det är ju bilarna man är ute efter...eller?

Starke_stark
27 juni 2006 · 23 Inlägg

de dumma är ju bara att inte bil ljuden stämmer med bilarna, har varit så i alla 3 filmerna. i första filmen växlar han 8 gånger enligt ljudet me eclipsen sad

JE
27 juni 2006 · 227 Inlägg

vikingpower skrev:
kollade nyss på filmen...eller ja film å film lika tunn handling som vanligt ....å nått så mycke frutansvärt förnedrand att stoppa en nissan motor i en shelby/mustang fastback...

Jo, håller med dig...illa att förnedra en Nissan motor så där... tongue

Dum spiro, spero...
Nissan 200sx s13 "Ozunu" (1992)
BMW E36 325i "BabyBlåBär" (1991)
VW_Jens
27 juni 2006 · 608 Inlägg

måste fa och så på filmen snart! så har man no sett den sen! när man no ha sett dom andra så måst man no se den den här oxå! tror inte den e allt för bra hmm

old volkswagens never die,they just get lower:D
Audi S4 (2006)
JohnnyN Rutinerad medlem
27 juni 2006 · 1 938 Inlägg

patrik_sct-tuning skrev:
man ser inte direkt en sådan här film för handlings skull det är ju bilarna man är ute efter...eller?

WORD!
Handlingen suger ju i de 2 första filmerna, men man ser den för bilarnas skull, inget annat big_smile
jo, kanske för de hotta brudarna också, men de brukar inte vara lika vackra som bilarna wink
Jag ska nog helt klart gå och kosta på mej en bio-biljett när den kommer hit smile

VW_Jens
27 juni 2006 · 608 Inlägg

calibra_nox skrev:

patrik_sct-tuning skrev:
man ser inte direkt en sådan här film för handlings skull det är ju bilarna man är ute efter...eller?

WORD!
Handlingen suger ju i de 2 första filmerna, men man ser den för bilarnas skull, inget annat big_smile
jo, kanske för de hotta brudarna också, men de brukar inte vara lika vackra som bilarna wink
Jag ska nog helt klart gå och kosta på mej en bio-biljett när den kommer hit smile

så sant som de e sagt! smile

old volkswagens never die,they just get lower:D
Audi S4 (2006)
adde_p airbrush rookie
27 juni 2006 · 136 Inlägg

man kollar ju bara på filmerna för bilarnas skull, inspiration som fan, man bli så jävla sugen att gå ut med kapen till garaget wink

förut va jag schitzofren, men nu mår vi bra!
airbrush rookie.. (målat t.ex min avatar)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang